El cel de Barcelona diumenge al CosmoCaixa.

Diumenge vaig visitar el Museu de la Ciència i vaig fer unes fotos desde la plaça, que te unes bones panoràmiques sobre la nostra ciutat.
Té també en un recó, una estació de la que parlaré mes endevant, tot i que una mica amagada al parc.
Sincerament, recordo que en el museu antic hi havien instruments antics, entre ells un heliograf que de petit m'agradava molt i que no he trobat en aquesta ocasió. També recordo dintre del museu alguna cosa mes de meteo, fins i tot, hi havia una recreació d'un tornado i un remolí que no he vist aquest cop.
La bona impresió la vaig tindre amb la magnífica selecció de fotos de fenomens meteorológics que hi havia a la cafeteria.
Us poso una no tan magnífica selecció meva...







Potser, esperava un tracte una mes digne d'una ciència que te tans seguidors amateurs com la meteo, poques explicacions, la exposició fora del museu, a la cafeteria i per arribar a l'estació s'ha de donar una volta de llibre per el parc, esta amagada en una recó del parc i ni tan sols te una garita.
Pot ser la millor experiència meteo que vaig tindre, a part de l'enorme fred, va ser el microclima que tenen recreat de l'Amazonas, amb temperatura elevada i humitat insufrible... Un bon contrast en aquesta época de l'any.
De tota manera, es una bona visita, económica i perfecte per portar els nens, que dona la sensació que els agradi mes que Port Aventura i a sobre, aprenen.

0 Response to "El cel de Barcelona diumenge al CosmoCaixa."