LA GRAN PEDREGADA !!!!





Salutacions Llampecs!

Ja torno a la normalitat i perquè es noti, vaig a contar la meva experiència del passat dissabte dia 4 de Juliol.

Quan em dirigiria al poble de Torroella de Motgri per anar a treballar, de sobte a pocs kilometres al Sud de Girona, es va fer gairebé de nit, el cel era del color del autentic plom, unes gotes en el cristall i... pam!, pum!, començo a alucinar, cauen pilotes de gel!, sembla que van a esclatar els cristalls del cotxe i l'autovia queda amb els cotxes parats a causa del suïcidi d'avançar amb semblants pedres.

Em paro en el voral com altres i puc fer algunes fotos, lamento la qualitat però estan fetes amb el movil, la pedra que tinc en la mà ya estaba bastant desfeta i va entrar dintre del cotxe, he de dir que la xapa del mateix, va quedar tota picada per la calamarsa.

Mentres treballava vaig poder observar un preciós arc de Sant martí doble, però no tan bonic ni complet com el qual va tenir la sort de veure l'amic Ricard, i ja de nit, vaig ser testic d'altre fenómen curiós, un preciós bòlid o meteorit molt gran i lent, en el qual vaig poder apreciar desprediments de grans trossos de matèria mentres queia fins a desintegrar-se, i això que anava a treballar!, ostres quin dia mes autèntic!, ja tinc per a contar als néts!!

Una salutació a tots!!!

0 Response to "LA GRAN PEDREGADA !!!!"