8-03-2010, Una Data per al Record ( II ), Montjuic Nevat.

Un cop vaig deixar el castell, vaig començar una baixada plena de postals fins a arribar a Pl. Espanya.
No m'ho acabava de creure, jo baixava, pero la neu continuava caient i cuallant a una cota mes baixa.
Vaig veure un cotxe que relliscava, i bloquejava el pasa a una ambulancia que anava d'emergéncia, el vaig empenyer fins que es va sortir, amb aixó, ja em vaig imaginar que si a la ciutat també cuallava, tindriem un caos important.
Pero, també vaig poder disfrutar de la fotografía i vaig intentar captar alguns moments curiosos i que fosin simbols de la ciutat,  fotos en les que identifiquem sens dubte que va ser a Barcelona.

Aquest era l'aspecte del Morrot (el punt mes càlid de Barcelona) quan vaig marxar.

Un cotxe intenta marxar a temps...

Un cotxa atravessat a la carrtera de baixada.

Una nevada ben catalana!

La neu ens treu el nen que portem amagats. Aquí en Charlie Rivel.

Aspecte dels jardins d'en Mossen Cinto.

L'estadi ben nevadet.

Els cavalls de Gargallo saben bé que aixó es excepcional. Hi son desde 1929.

Palau Sant Jordi de color blanc, aixó no es va veure al 62.

Fins i tot la cúpula del MNAC era blanca...

Mare meva....

Per mi, mes destacable que la nevada en si, va ser la intensitat que va agafar, realment extraordinaria, només havia vist aixó un cop al Pirineu i em van comentar que també era excepcional. I a sobre amb Llampecs i trons...
En arribar a Pl. Espanya, vaig confirmar el millor dels meus desitjos, la cota zero ha fet acte de preséncia deixant la ciutat en el caos i plena de neu, pero aixó serà en el próxim capitol. 

0 Response to "8-03-2010, Una Data per al Record ( II ), Montjuic Nevat."