EXCURSIO A RUPIT

Ahir vaig anar en familia i uns amics al precios poble de Rupit; el dia va acompanyar, si ve no va lluir el sol tot el dia, els nuvols van estar molt presents però en cap cas van deixar res de pluja, al menys fins les 18,00h que vem marxar.
L'excursiò programada cap al salt del Sallent, la vem abortar a meitat per lo enfangat que estava el cami i el perill que supossava anat amb crios petits, aixñi i tot vem poder passejar pels caminets dels voltants.
-Imatge general del poble:
-A l'arrivar va ser quants mes nuvols teniem al cel, això si, com es pot apreciar deixaven fins i tot passar una mica el sol

-Mes tart, surt el sol i apareixen aquests cirrus tan bonics

-Un altre panoramica del poble desde el caminet que porta al salt de Sallent

-Vaig poder captar aquesta "explosiò" al cel just sobre aquesta ermita

-Una de les coses que mes m'agrada quan surto fora la ciutat o vaig a un poble, sentir aquesta olor de llenya cremada, m'embriaga!!

-Un dels caus que hi ha durant el curs del riu per aquesta zona, segur que al Dani li agraden aquests indrets

-I per ultim vista del pont penjat, emblematic de Rupit i que crec que cada cop que el passo......es mou mes !!!

0 Response to "EXCURSIO A RUPIT"