BARCELONA AHIR PER TOTS COSTATS

Ahir per la tarde vaig tenir la sort de que la meva filla petita va anar a una festa infantil; m'explico; la vaig portar a casa d'una amigueta que viu just sobre el pont Valcarca, en una casa amb una gran terrassa superior amb vistas pels quatre costats, el que va fer que m'ho passes jo quasi mes be que els nens de la festa, ja que la situaciò i els cels ahir eren espectaculars; a mes, amb la gran sort de que els nuvols de tempesta anaven circulant per sobre i tots costats sense practicament arrivar a ploure just sobre nostre, nomès 4 gotes.

5 imatges per veure com estava el cel sobre les 19,45 h pels quatre costats i a sobre meu.

-Mirant cap al nord, una imatge que ja es classica en situacions de tempestes, el Valles carregat de cumuls amb creixements força fotogenics.



-Cap a l'oest mes o menys, es a dir cap al Tibidabo, nuvolades amenaçadores



-Cap a l'est, mes nuvolades de tempesta que en aquest cas estaven donant ruixats fort al Maresme



-Ja mirant cap al sud, cap al mar, cortines de precipitaciò que deixaven entreveure l'arc de sant marti


I quasi just sobre meu, els ultims rampells de precipitaciò en forma de virga que no arrivaben a caure a terra



0 Response to "BARCELONA AHIR PER TOTS COSTATS"