Resum meteorologic Setmana Santa a Segur de Calafell.

Us resumeixo el temps que va fer a una població de la costa daurada, Segur de Calafell.
Vaig arribar el dijous, feia molt bon dia, encara que ja des de migdia es va començar a tapar mica en mica, fins a quedar tapat a la nit. A la matinada vaig sentir ploure.

Dijous al migdia des de la platja de Segur de Calafell

Divendres al matí el dia estaba força carregat de núvols, al migdia van caura 4 gotas. Però va aguantar el día núvol sense ploure. Això si, a la matinada va caura un forta pluja, fins i tot amb un parell de trons, i certs moments d'intensitat (pel que vaig escoltar, ja que no vaig sortir del llit, jeje)

Divendres al migdia, des de el port marítim de Segur de Calafell

Dissabte, em vaig aixecar molt desconcertat, al veure sol per la finestra. Surto al balcó i em vaig quedar fora de joc. I el mal temps? I les fortes plujas? Això si, ja avançant al migdia, els núvols crexien amb força, i a mitja tarda ja era força tapat, fins que va començar a ploure força, amb algun llampec i tro que es va deixar sentir. Ja no va parar fins casi mitja nit.

Disabte a la tarda, des de la platja de Cunit.

Diumenge, ja no va ploure, encara que el cel estaba força tapat fins migdia, que es va començar a veure la llum del sol entre els núvols.
Dilluns, casi com dijous, un dia de sol molt maco.

Us deixo moltes mes fotos al picassa.

0 Response to "Resum meteorologic Setmana Santa a Segur de Calafell."