UN TRESOR EN EL CALAIX... NO ES HIROSHIMA




Salutacions Llampecs!


Ahir, mentres esperava en la porta de l'escola al meu fill petit, vaig estar conversant amb una amiga que per cert és molt aficionada a la fotografia, entre altres temes, va sortir el meteorològic... com no, i sobre les curioses formes dels núvols dels ultims dies, em va comentar que un dia va veure un bolet en el cel i com li va semblar curiós ho va fotografiar, poc després em em diu que me la passaria per e-mail, però que no esperés gens de l'altre món perquè la va fer de pressa i amb una camara molt senzilla.


A la nit la sorpresa va ser trobarme amb aquest espectacular "Cumulunimbus Incus", si no hagués estat per aquesta conversa aquesta foto estaría ara en el baul dels records, ah!, això per els quals teniu camaras relativament senzilles, ja podeu veure que no tot és tindre un gran equip fotografic, si no que moltes vegades, el tenir un bon ull, és molt mes important.


Espero que us hagi agradat!!


Gràcies a Ester Santamaría per cedir-me la imatge. Segons he vist en el EXIF de la foto, va ser obtinguda amb una camara KODAK EASYSHARE V803 ZOOM DIGITAL, el 11 de Juny del 2007


Una abraçada

0 Response to "UN TRESOR EN EL CALAIX... NO ES HIROSHIMA"