GOTES DINS LA BOIRA

Mireu quina sorpresa m'en vaig endur l'altra dia fent fotgrafíes de boira. Tots recordareu que la setmana passada vam tenir boires costaneres aquí a Barcelona. una de les tardes que vam tenir boira, quant ja era ben fosc als voltants del vespre, vaig pensar en fer unes fotografíes d'aquella espessa boira tot pensant que pel fet de ser de nit, no hem quedarien gens bé.

La sorpresa va ser meva quan vaig mirar el resultat. Vaig fotografiar allò que no es veu a simple vista amb els ulls humans. Ja sabia que la boira està composada per moltíssimes gotetes d'aigua diminutes i que estan molt més juntes entre elles que en el cas de la pluja, però mai ho havia vist plasmat en una fotografia. El flash de la càmera va ser el responsable que les gotetes es féssin visibles perque aquestes en absorbir la llum del flash, a part de veures il.luminades i fer-se més fàcils de veure, també es veuen més grosses del que son degut a un efecte òptic produit per la llum absorvida.

Aquí us deixo el resultat de la meva experiència en aquestes tres imatges.








0 Response to "GOTES DINS LA BOIRA"