TREIENT SUC A L'ENSOPIMENT METEOROLÒGIC

Qui diria que en situacions d'ensopiment meteorològic no es pot treure suc del que ens brinda el cel i la natura en general....

Quan vaig anar a Camprodon aquest cap de setmana pensava que seria un cap de setmana que no passaria a l'història per un aficionat a la méteo, però que equivocat que estava!!!. El cel i els colors dels paisatges, han donat una alegria inmensa als meus ulls.

Per començar, als voltants de les 9.30h del matí de diumenge, va començar a aparèixer per darrera les muntanyes un fenòmen òptic espectacular. És el que podeu veure en aquest primera imatge.





Vaig córrer inmeditament cap a una millor posició per poder captar aquella meravella amb la meva discreta càmera de fotografiar i aquí teniu el que vaig poder captar.


Per la tarda, després d'un copiós dinar, vaig anar a passejar per uns camins que hi ha sobre casa en companyia d'en Ricardsotazero i vam gaudir de les coloracions tardorenques de la vegetació realçada per efecte del sol. Ho podeu veure en aquesta imatge de sota, on també podeu veure al fons a mà esquerra el cim del Costabona amb algunes clapes de neu, muntanya molt estimada per en Jaume Déu.

O també podeu veure aquesta imatge amb el poble de Camprodon en primer plà i de fons les muntanyes de Vallter.



I com a postres meteorològics, ja cap al tard, espectacle vermellós al cel que va fer les delícies tant meves com d'en Ricardsotazero. Ens hauriea d'haber vist a tots dos, fòra de lloc, disparant amb la càmera de fotos fins esgotar tots dos la batèria.


M'agradaria haber pogut posar moltes més imatges, però l'entrada no dóna per més. Déu ni do´quant de suc se li pot treure a una situació meteorològica ensopida!!

Per últim, vull dedicar unes linees per agrair a la família d'en Ricardsotazero l'agradable jornada que ens van fer passar ahir. Gràcies de veritat.



0 Response to "TREIENT SUC A L'ENSOPIMENT METEOROLÒGIC"