L'Alba de Badalona cada día

Hola a tots i feliç Tardor.



Des de fa uns dies estic captant amb la meva càmera la bellesa de l'alba a Badalona. La finestra on fabrico la meva web dóna just a l'Est i com m'aixeco molt aviat, no em perdo ni una. Vull compartir amb vosaltres aquesta iniciativa que demoment és experimental i m'agradaria que la valoréssiu. A partir d'avui la veureu cada dia. I per a començar el dia dir que hem captat a les 7:36 minuts una inestabilitat de Kelvin-Helmholtz. Núvols dificils de presenciar perquè solen dissipar-se un o dos minuts després de formar-se (en aquest cas 55 segons). La presència d'aquest núvol indica un grau de fregament entre corrents de vent que pot produir turbulències moderades o fortes en el nivell dels núvols. Com aquestes turbulències són invisibles i no apareixen en el radar, els avions es poden trobar amb elles de forma imprevista.


Salutacions

0 Response to "L'Alba de Badalona cada día"