Visca la tardor

Bolets variats




Aquests bolets són del dia 11-09-2009.No és molta quantitat ,pero em conformo.Al dia següent també vaig anar i vaig trobar una mica més,la temporada comença ha anar bé. Els bolets estan collits a una altura de 1800 mts.Vaig agafar Ceps,Rovellons,Cama de Perdiu.Són del Ripollès je je fins aquí puc llegir.Ara suposo que aniràn baixant de cotes així que aquest cap de setmana espero agafar més.
L'únic que vull dir a la gent és que, si us plau, respeteu el bosc i no aneu ha agafar els bolets amb bosses de plàstics si no amb cistell. Espero que us hagui agradat.

Tempesta a Gavà (14-09-2009)




Aquí va la tempesta de Gavà que va ser molt forta.No apreciareu molta aigua acumulada per qué jo visc a la part alta de Gavà i tot va cap avall.Però si us fixeu bé veureu una gran balsa que és per acumular l`aigua que baixa de les montañes que tinc al darrera i és veu molta aigua baixar.Van caure, com tots ja sabeu, 65 mm.
Sento no haver pogut fer-ho abans però no vaig tindrè internet per culpa d`aquesta tempesta o sigui que ja sabeu, en moment de tempesta forta el millor és apagar el ordinador i el router també per si de cas aixó; és el que em va dir el tècnic.
A fer bondat.Adéu.

0 Response to "Visca la tardor"