Recordant Una Nevada A Queralbs.

Fa uns dies, es va fer la pregunta de quina nevada va ser mes gran de les que havíem viscut.
Tot i que no va ser una gran nevada,  per mi va ser força emocinant, ja que no he viscut totes le que voldria a la meva vida. Va ser (segons la camara) el 17 de març de 2007 i em va agafar a Queralbs, per sorpresa.


Desprès de fer fotos al poble, vaig poguer fer un parell d'excursions, primer vaig anar al estret del Forn, a la vall de l'Estremera on hi ha el torrent del mateix nom.


La gent no havia pasat de la font del Coronel, a partir d'aqui era tot sense trepitjar, semblava un pesebre.
Al arribar cap el camí del torrent, les branques havien acumulat tanta neu que quedaven enfonsades al terra, em tenia que obrir camí aixecant-les.


La imatge del torrent era preciosa, tota la neu sense trepitjar, molta neu, en la primera vegada que veia aquest lloc nevat.


Aquell dia feia força vent i es veia com aixecava la neu del Taga i mes tard al "castell".


Al dia següent vem anar amb un amic del poble, que te un 4x4 i varem agafar la pista que porta a Fontalba.
No tinguerem sort, a meitat de camí cap als 1700msnm, la quantitat de neu era tal, que el cotxe no podia seguir.


Al baixar arribava fins als genolls, el fred era força notable, accentuat pel fort vent. El meu intent de fer fotos no va tindre èxit ja que l'objectiu, es glaçava als pocs segons.



Així que aquesta va ser l'experiència que mes m'ha marcat en els últims anys relacionada amb una bona quantitat de neu, cosa a la que no estic gens acostumat.
Com a minim espero que gaudiu d'unes imatges d'un paratge fabulós.

0 Response to "Recordant Una Nevada A Queralbs."