Com arribar al Observatori Fabra


Foto: ©eltiempodelosaficionados.com

Encara que ja ho he enviat a molts per correu us deixo aquest enllaç perquè no us perdeu.
Mapa del lloc
Com s'arriba a l'observatori Fabra?

Amb vehicle propi (es pot pujar pel nord o pel sud) L'Observatori Fabra es troba en un trencant de la carretera de Vallvidrera al Tibidabo. Per venir desde Barcelona, pel Nord heu de:
Agafar la carretera de l'Arrabassada (direcció St. Cugat) i un cop dalt de tot afageu el desviament a mà esquerra que indica Tibidabo-Vallvidrera. Un mica més endavant apareix un segón trencall per anar al Tibidabo ó a Vallvidrera. Agafeu de nou direcció Vallvidrera i just després de passar per sota del pont del funicular, us apareix indicat a mà esquerra el camí particular que baixa a l'observatori.
Pel Sud:
Si us estimeu més pujar per la carretera de Sarrià a Vallvidrera, un cop arribeu a aquest barri, tireu cap el Tibidabo. En aquest sentit us apareix primer un trencall a mà dreta per al Parc de Bombers, després un a l'esquerra per a la torre Collserola, i finalment a mà dreta el de l'Observatori.
En transport públic
Desde Pl. Catalunya: Agafeu els Ferrocarrils de la Generalitat, qualsevol de les línies que van a Sabadell o Terrassa (S1 i S2). Aquests trens tenen parada a Peu del funicular, on agafeu el funicular de Vallvidrera fins dalt de tot (Vallvidrera superior). Un cop dalt podeu seguir a peu la carretera que va de Vallvidrera al Tibidabo fins el trencall de l'observatori (20-25 minuts a peu amb bones vistes sobre la ciutat però per carretera), ó podeu agafar el bus de barri nº111, que surt davant mateix de l'estació del funicular i va al Parc d'Atraccions. La parada que heu de demanar l'stop és la de la Mentora Alsina. El bus 111 passa per l'estació del funicular als minuts 16 i 46 de cada hora.

Si teniu algun problema recordeu que l'Observatori està molt a prop del Tibidabo i a més teniu el meu mòbil. Espero haber resolt les dubtes.

Nou llistat de la visita.
Ricard Herrera
Jaume Deu
Felipe-G
Moises Blesa
Lluis Ares
Alex Benito, Tere i 2 nens
Isabel Griñó,
Josep María i filla
Dani Martra
Pol Martinez
Victor Martinez
Roberto Sáez, dona i 2 nens
Avellanedaguri i 1 nen
Marcos Amores
Mariola
Sergi i fill
i nosaltres 4, Carmen, Dan, Enric i el petit Jonatan

Total: 29
Fins Dissabte

6 Response to "Com arribar al Observatori Fabra"

  1. Moisés says:

    Enric, estic segur que amb totes aquestes explicacions, tothom arribarà a les 10.30h puntual sense problemes. A mi m'agrada més la ruta pel nord, ja que és per on vaig normalment al Tibidabo. Foto mítica de Barcelona. Ja tinc ganes de veura de prop el observatori Fabra.

    danigava says:

    Iré por el norte yo también y Enric muy bien explicado.Gracias.

    Felipe says:

    Encara no em coneixes prou, Moisés!
    Ja,ja,ja,ja!!!

    Llàstima que a mi m'és impossible!

    A passar-ho bé i gaudiu per part meva també!!!!

    Ja veureu com a partir de la trobada el bloc anirà genial.

    Jo aniré com digui la senyora que parla al GPS (una miqueta sosa si es..), lo important es que ho pasarem força bé i es molt bó que ens coneixem i com diu meteotossa, el blog es reforçará per a millor!!

    Jo pujarè amb en Jaume guianme per l'arrabassada tipus carlos Moya: cierre a derecha, ojo rasante, recta pasada, ojo barro.....