Visita al Fabra (8ª part) i perqui vulgui el vídeo, ja se'l pot descarregar.

Espero que sigui la última entrada sobre la fantàstica visita a l'observatori. No em vull fer passat. Us deixo part del e-mail que he rebut del Alfons Puertas.

"Bon dia Moises,

sóc l'Alfons de l'Observatori Fabra. Acabo de veure la versió 2 del video de la visita i estic encantat!! T'agraeixo moltissim la dedicació i el bon gust en el muntatge.
Faig extensiu l'agraiment al Sergi, i els altres companys dels llampecs dels que ja no recordo el nom (disculpa'm!). L'Enric ja t'ho va dir però aprofito la ocasió per reiterar-ho, que m'agradaria posar el video a la web del Fabra (secció de meteo). Segurament posi un enllaç al youtube, però de totes formes, de cara a tenir-ho arxivat i per si mai el despenjes de la xarxa, no se si seria possible rebre'n una còpia (per us privat, logicament!!).

Bé, recorda tu i tots els llampecs que per qualsevol cosa que us pugui ajudar aqui em teniu"


Que us sembla ? Cada vegada serem més coneguts.

Varies persones m'han demanat el vídeo, com a record. A veure, el vídeo està amb un servei de disc dur virtual (Rapidshare), és la primera vegada que ho faig servir. Us deixo el enllaç. És un vídeo d'uns 120 MB, per el que per passar per e-mail, impossible. Per qui no coneixi el servei, clicka al enllaç, desprès clicka a "Free User" , sortirà un comte enrera de 60 segons i desprès ja us sortirà "Download". Espero que vagi bé i qualsevol dubte, m'ho feu saber.

Ja em direu, si l'heu pogut descarregar. http://rapidshare.com/files/202780011/Visita_a_l_observatori_Fabra.m4v

0 Response to "Visita al Fabra (8ª part) i perqui vulgui el vídeo, ja se'l pot descarregar."