per tots els que ens agrada el mar

disfruteu d´aquestes boniques imatges del mar, son per sonmiar despert

6 Response to "per tots els que ens agrada el mar"

  1. Felipe says:

    Veure i,sobre tot, sentir aquest video a aquestes hores és mortal!
    Quina soooooooon!!! ;-)

    Viatger says:

    molt maco!

    salut,
    viatger

    Ostres Felipe te m'has avançat, quina maravella de video jaume, a mes a mi ja sabeu m'encanta el mar, i aquestes imatges son precioses, i juntament amb la musica i l'hora, em convidem a nara a clapar ben relaxat!
    Bona nit a tothom!

    Jaume, no tinc paraules, un exemple més del teu bon gust i dels petits plaers que ens regala la natura, el mar sempre ha sigut i será el meu amic i confident, la meva vida está marcada per el blau company

    Moisés says:

    Molt relaxant... i unes imatges precioses !!

    danigava says:

    Un video precioso con una música muy relajante por asi decirlo.Saludos.