Records d´una nevada


Foto de Palamós nevat

Us deixo un retall del Diari el Punt,que tracta sobre la nevada de l´any 2001,vaig guardar-lo com a record i ara el tinc escanejat per mostrar-vos aquest interessant document.Està dividit en dos trossos,(el segon és la continuació del primer),si clickeu sobre les inatges es pot llegir perfectament.





Per veure més fotos de les nevades, podeu mirar el següent enllaç(anar a la secció "àlbum digital" i entrar a l ´àlbum número 9 dins una estrella):


http://www.palamosdigital.cat/

També n´he fet un petit reportatge al meu blog :


http://tempspalamos.blogspot.com/


6 Response to "Records d´una nevada"

  1. Aquestes fotografies de la costa nevada em possen els pels de punta, m'encanten, la veritat es que aquesta del 2001 no la recordava però deunidó la que va caure!!

    danigava says:

    A mi me enacantan este tipo de fotos de nieve en cotas muy bajas.Haber este febrero que nos acaba dando.Esperemos como siempre.Saludos.

    Moisés says:

    Quant de temps !! Esperem que no tinguem que esperar gaira per poder tornar a veure neu a la platja. Bon reportatge, sobretot interesants els mapes que tens al teu blog sobre la situació que es va tenir.

    argonauta says:

    neu a la bora de la mar...
    és com un paisatge purament nòrdic. Jo vaig darrera de filmar l´efecte de la pluja sota l´aigua. és algo que m´obsesiona...

    molt bon reportatge, palamosi.

    Jaume Deu says:

    Molt bon reportatge que ja he vist al teu blog, molt bé noi, aixi m´agrada

    Nit de divendres a dissabte

    14-15 de desembre? No recordo molt bé. Vaig arribar a casa després de tot el dia fora per feina i tot el dia nevant però sense quallar. Vaig portar la nena a dormir i al cap d'una estona la dona em diu, "Jordi està tot nevat!!" Em "vesteixo" per la ocasió, càmera de vídeo, fotos i a passejar... com vaig disfrutar, tot sol pel carrer i alguns mirant per la finestra pensant, què fot aquest tiu amb la fred que fa... jejeje

    Bon reportatge!!