Resumen dels extrems climatològics a Espanya

Us vui deixar una adreça de un document en PDF molt interessant dels extrems climatològics a Espanya:

http://www.aemet.es/documentos/es/divulgacion/resumen_efemerides/Resumen_extremos.pdf

abans avian publicat un altre document,però aquest està molt actualitzat, amb moltes més dades i ens serveix per fer consultes

4 Response to "Resumen dels extrems climatològics a Espanya"

  1. Gracies jaume, aquest tipus de estadistiques m'encanten i les gaurdo totes; deunidó calamocha, Teruel también existe eh?

    M'agradat molt Jaume, ja el tinc per el meu arxiu, esta estupendament confeccionat,ja que aclareixen de forma molt explícita les dades que no son del tot fiables, gracies!

    Al llegir-lo, he recordat la nit mes calorosa de la meva vida una nit del estiu del 2003 a Sevilla, sempre explico el mateix pero de nit a dintre de la casa,les ratjoles emanaven calor com si la pared tingués resistencias...curiosisim!!

    danigava says:

    Estas cosas estan muy bien para ver los records extremos.Muy completo por cierto.Saludos.

    Moisés says:

    Molt bon document Jaume, ja el tinc guardat. Realment la onada de calor del 2003 va ser historica, pero no recordo una onada de fred historia. Cnavi climatic pot ser ?