La frase del dia i llistat provisional de la visita a l'Observatori Fabra

"Niebla pálida y sutil
que en alas vas de los vientos,
no así callada y sombría
desaparezcas a lo lejos"

Niebla Enrique Gil y Carrasco



Fotos: © 2005-2009 eltiempodelosaficionados.com

I ara el llistat actualitzat de la VISITA AL FABRA:
Ricard Herrera
Jaume Deu
Felipe-G
Moises Blesa
Lluis Ares
Alex Benito, Tere i 2 nens
Isabel Griñó,
Josep María i filla
Dani Martra
Pol Martinez
Victor Martinez
Roberto Sáez, dona i 2 nens
i nosaltres 4

Total: 23
Salutacions a tots!!

10 Response to "La frase del dia i llistat provisional de la visita a l'Observatori Fabra"

  1. Nomès queden 2 places un nou exit de les convocatories de l'Enric!
    Ara hauries d'organitzar una patrulla per caçar tempestes o nevades in situ! Jo m'apunto ja mateix!!

    Jo si pot ser vindré amb un amic. I ja sols en quedará una.

    argonauta says:

    Això de les frases del dia està força bé. sempre tens un punt líric.
    una abraçada

    Jaume Deu says:

    Molt maques les fotografes, senyor poeta !!!!!!!!
    Ja falta poquet perquè ens tornem a veura i ademés per la llsita que he vist ja alguna persona que estaba interessat en coneixa, així que serà un bon moment !!!!!
    Salutacions companys

    Ostres Ricard!
    Això de patrulla per a caçar tempestes m'ha agradat moooolt. Tinc que estudiar com organitzar-lo perquè hi ha més d'un que li agrada la idea. La pròxima setmana al que faré segur és anar a la caça de neu si els mapes ho confirmen. Us apunteu?
    Moltes gràcies pels comentaris.

    Ostres!, jo no puc anar!
    M'apunto a la patrulla per caçar tempestes o nevades
    Com aficionat a la fotografia, et felicito per les imatges, molt sugerents, fins i tot semblen tretes de una pelicula del Stephen King, felicitats i a la próxima penso ser dels primers en apuntarme eh?

    danigava says:

    Yo la semana que viene ahora ya no veo nada estoy hoy pesimista no se ya se verá por eso.
    Enric te felicito por esas fotos y poema.Saludos y hasta ese dia.

    Moisés says:

    Felicitats !!!! Quines fotos !!!
    Sí que estaria be això de la patrulla... "Caçadors de llampecs". Lloguem un monovolumen (o dos) amb sostre panoramic, i ale, a caçar tempestes i neu.
    Enric ja aniràs comentant com podem quedar per anar fins allà dalt.

    Felipe says:

    Molt bó el toc poètic del blog!
    Ens hi veiem el 21!

    Jo porto les birres, ja, ja, ja!!!