LA TORMENTA DEL SIGLO

Dissabte al mati van fer per La Sexta un reportatge molt interesant sobre "la tormenta del siglo", una violenta onada de fred a l'est dels USA que va provocar dessenes de morts i nevades mai vistes. us deixo l'enllaç on explica breument la situaciò que es va produir.
http://www.tormenta.net/html/noticias.asp?newsid=254
Us aseguro que el reportatge amb fotografies e imatges en viu va ser increible!!

7 Response to "LA TORMENTA DEL SIGLO"

  1. Perdòi, no he comentat que va ser al març de 1993!!

    danigava says:

    Estas pensando tanto enla nieve que se te olvidan las cosas je je.Tiene buena pinta a partir del 15 para adelante.Que comienze el juego haber que acabará pasando.
    Y sobre el artículo muy interesante y que fuerte fue tuvieron de todo y es que allí los fenómenos son como el pais a lo grande todo.Saludos.

    Jaume Deu says:

    Bona informació Ricard, no sabs si era de la National
    Geographic, Discovery, o de qui era el reportatge ?????

    Penso que era del national, vaig veure que en Ricard ho dei al Xat, però va guanyar el Micki Mouse, que li farem

    Moisés says:

    Jo si vaig veure la part final. Les nevades a Atlanta van ser espectacular. I fins i tot també surt una imatge (em sembla que Florida) en que surt que s'enfonsa un moll, ja que les ones eran tan grans com un tsunami. Espectacular. A veure si ens ve algo aviat, pq aquesta setmana pinta aburridota.

    Lluis, tinc que "renyarte", perque "La Casa de Mickie Mouse" ja havia acavat, en aquells moments feien els "Baby Lone Tunes", i com que aquests no agraden a casa vaig poder veure el reportatge; l'he buscat a la web de la sexta però no els ofereixen; era un espai que es diu "Sexto Nivel" però no vaig veure el començament i no se de qui era!!
    Si hi hagues hagut Micky Mouse t'aseguro que jo tampoc l'hagues vist, ja, ja, ja!!!

    Moisés says:

    A la web de la sexta, a GuiaTV, surt que el pròxim dissabte faren un documental que es diu "Diario del tornado" i per el que sembla els dissabtes al matí entre les 9,45 i 10,40 fan reportatges sobre fenomens meteo. A veure si aquest dissabte el puc veure. Per cert al Blog també veig uns quants que domineu a part de la meteo, els dibuixos animats ;-)

    Salutacions,