La poesía del día amb regalet de foto històrica


Blanca nieve
El cielo está oscuro
la Tierra está clara,
clara como el destello
que tus ojos emana.
La nieve envidia tu pureza
tu pureza de nieve inmaculada.

Y los copos van cayendo,
van cayendo sin cesar
mientras yo siento el vacío
de mi soledad

Mabel
Aquesta foto me l'han enviat per correu electrònic i no sé la data. Però es tracta de l'edifici de la Rotonda a la Bonanova de Barcelona, molt a prop del tramvia blau. Sens dubte una foto elucinant.
Salutacions a tots i fins demà per els que vingueu al Fabra

6 Response to "La poesía del día amb regalet de foto històrica"

  1. Jaume Deu says:

    Com sempre la fotografia és molt maca, ara en sembla que La Rotonda pertany al barri de Sant Gervasi, això el Ricard que viu a escasses metres d´aquest edifici ens hu dirà ?
    Fins demà Enric, tinc ganes de disfrutar d´aquesta visita i de veura-hus a tots, i de coneixer personalment al Lluis i el Sergi, però ja queda poquet, tic, tac, tic, tac.........
    Salutacions per tothom i visca els llampecs !!!!!

    Preciosa imatge!
    La nevada es impresionant!, la poesía molt melancólica, que ara mateix amb el solet que entra per la finestra de la meva habitacio...

    Jo també estic impacient per que arribi demá, gaudirém moltíssim i ens coneixerém, potser el inici de un grup de caçadors de fenomens severs?

    Ostres Enric, aquesta fotografia m'agrada especialment perque visc molt a prop, i te rao el jaume, l'edifici que es veu es la "Rotonda" i està al Pg. de Sant Gervasi. La guardo al meu album de fotos, podria ser perfectamanet de la nevada del 62! M'ha encanatat de veritat, si en tens mes t'agrairia molt me les enviesis.
    Porto força temps buscant fotos de Calella de palafrugell de la nevada de gener del 1985 i no he trobat res, fins i tot he fet un escrit a l'ajuntament de palafrugell per si em poden adreçar a algun arxiu o hemeroteca, pero em sebla que no em contestaràn, son bastant "cabronets2 els d'aquest ajuntament!

    Moisés says:

    Sniff sniff, em sembla que aquest hivern... serà dificil de veure aquesta imatge... tindrem que esperar al novembre...

    danigava says:

    Que imagen más bonita para mi es de los mejores fenomenos meteorológicos nieve en cota 0!!!Cuidado con Marzo traidor porque las entradas de aire frio suelen ser muy potentes y lo que pierdes por el sol que empieza a dar bien lo ganas por otro lado para formar alguna tormenta sorpresiva ya que el sol ya es primaveral pero cada vez nos quedan menos cartuchos y yo creo que aún no acabado y lo digo por intuición ya se verá.Saludos Llampecs.

    Felipe says:

    Quina nevada!!!!!
    Correspon a la de l'any 62??? em fa dubtar el que la foto sigui en color (o això sembla).