4 Response to "Visita a l´observatori Fabra."

  1. Jaume Deu says:

    Un reportatge molt ben fet, no t´has deixat gaire bé cap detall, de totes maneres la visita va ser molt més complerta de lo que jo en pensaba, el Alfons Puertas ens va deleitar amb una visita excepcional, ademés que una visita, que és fà rodexat de bons amics amb forçes coneixements de meteorologia, la veritat que jo disfruto molt.
    Salutacions

    Felipe says:

    Com a l'Enric, et felicito pel reportatge fotogràfic!
    Veig que t'han agradat sobre tot els aparells que hi havia; el que més em va sorprendre de tot va ser l'enginy amb el que estaven dissenyats.
    Salutacions!.

    Viatger, has fet reviure de nou cada moment de la visita al Fabra, molt bé documentada tant historicament com a document grafic, gairebé vas captar moltíssims detalls, gracies per la foto que surto amb el meu amic Jaume, tot un record!
    Felicitats per el curro i la qualitat!!

    Viatger says:

    Gràcies companys!

    però encare m´he deixat fotos per posar per no fer un reportatge massa llarg si entre al meu facebook allà són totes.

    salutacions,
    Viatger