Felicitats i gracies Ricardsotazero!!





Felicitats, amic!


Prego si us plau, perdoneu aquesta entrada ja que no té referència tècnica, però crec que en Ricard ho mereix com qualsevol de vosaltres, el cas es que jo tinc una profunda admiració i respecte pel nostre col·lega Ricard, entre d' altres pels següents motius;





Vas seguir la meva curta trajectòria en altre blog, en el que vaig apendre moltes coses amb els teus savis comentaris sobre aquesta fantàstica afició.




Vas apostar per aquest profà convidant-me a formar part de "Els Llampecs", que com bé saps en principi et vaig comentar que els meus coneixements eren segurament molt pobres com per a integrar-me en el grup, tanmateix el teu esforç va donar els seus fruits i se que aixó et va donar mes d'un mal de cap.



Has aconseguit que conegui a aquest grup de meravellosos "meteobojos", que m'han obert els seus braços demostrant-me des del primer dia la seva cálida amistat


Fins aquí, aquest petit homenatge que t'ho dedico a tú i a aquest fantàstic grup que ha aconseguit il·lusionar-me com feia temps no recordava...



Aixins que , per molts anys, i et desitjo, molta neu, vent, aigua, fred, xafogor, i sobretot, molts bons amics!!


GRÀCIES I MOLTES FELICITATS!!

0 Response to "Felicitats i gracies Ricardsotazero!!"