entre el cel i el mar, passejant aquest migdia


Al mal temps, bona cara, aixi és com ens hu hem pres aquest mati i hem sortit a passejar

ja se que com diu el senyor Tòmas Molina, avui feia un dia grissot, aburridot, frescot, ....................
de aquells dies que no ja gaire gent, que el estar a prop del mar, ens dona una sensació de tranquilitat, amb el soroll o la música que fa el mar

amb uns núvols jugant a sota del Sol i deixant que de tant en tant tregués el cap i fen que a la gent que en agrada, poguesim disfrutar del fantastic espectacle
això és un exemple més, que de lo dolent, s´ha de treura tot lo bó que té, possiblement la milor manera de veura la vida, encara que no sempre hu sapiguen apreciar

9 Response to "entre el cel i el mar, passejant aquest migdia"

  1. Jaume, veig que tu també valores aquests llocs que tenim tan prop i que gairebé mai gaudim, llocs que ens transporten i ens regalen naturalesa en forma de brisa, colors, olors..., crec que quan un torna de contemplar aquest cel i la majestuosidad del mar, un rejoveneix el seu espirit.

    Per cert aquest matí molt primerenc, sobre l'horitzó marí, he vist un cel nacarat ple de tonalitats de color molt suaus, ja ho véus Jaume, avui dia ningú mira el cel i no saben el que es perden.

    Gràcies per aquest moment grafic

    Jaume Deu says:

    Sergi, en Gavin Pretor-Pinney president de la Cloud Aprreciation Society, va dir " que aburrida sería la vida sí tuviéramos que sufrir monótonos cielos despejados día tras día ", no se si coneixes la web d´aquesta associacó, però per si a cas, aqui te la poso:
    www.cloudappreciationsociety.org
    espero que t´agradi i la disfrutis i l´altra partés el mar, que jo l he descobert bastant més de gran, perquè ja em costa pujar muntanyas com feià fa uns anys, tot t´el seu encant, la natura és maravellossa, aquest mati, comentaba amb la meva dona, els canvis que ha fet el cel, sls amb el rato que hem estat passejant.
    Salutacions

    Jaume Deu says:

    M´oblidaba Sergi, que jo tinc un blog, que també posso cosetes que vaig trovan en les meves busquedes per internet, en les meves passejades, etc.
    www.meteosag.blogspot.com
    Fins aviat

    Felipe says:

    Molt bon reportatge Jaume!
    Has sapigut treure'n suc d'un dia realment rúfol i desagradable.
    També ho has brodat amb el text.
    Felicitats!

    Viatger says:

    Bon reportatge Jaume!

    a veure si em poso les piles i faig alguna foto.

    salutacions,
    viatger

    A veure si feu filmacions a modo de "mini reportatge" com ja em fet el Moises i jo, no us faci vergonya home! A part, em sembla molt bona idea tambè el resum en fotos de qualsevol dia, per poc interesant que sigui com el d'avui!

    Jaume Deu says:

    Ricard, jo a vegades faig reportatges de videos, però no se com és pujan al You Tube, ni al Vimeo, que veig que alguns l´utiitzeu, ademés no se anglès, jo soc gran i tinc tota la familia sorpressa de les coses que estic fent, però fotos, algún reporatge, algunes explicacions i desp´res en passa que els videos els veig per està en un lloc i anar filmant, però de seguida està i les fotografies buscas el moment, si no t´agradan no les penjas, però ja en farè algún a propo del mar, perquè la musica del mar m´encanta.
    Salutacions

    Moisés says:

    Maco el reportatge. Encara que aquests dies en que hi ha un mar de núvols sota el sol, que fa frescota, i poca cosa mes, són els dies que dic que no tenen gaire gràcia, almenys, jo no els hi trobo.

    danigava says:

    Muy bonitas las fotos Jaume como siempre y con ese mar mediterraneo que a veces nos traiciona en comportamiento.Ricard suma uno más en lo de hacer reportages que yo ya llevo 3 je je.Saludos.