Nova proposta

Estimats llampecs :

Segons la meva opinió,crec que per fer el seguiment meteorològic és més pràctic utilitzar el xat que he posat a la dreta,ja que així el tenim sempre a mà.
Si obrim una entrada per parlar ,ens podem trobar que degut al gran nombre d´entrades que s´obren (per sort ),aquesta entrada vagi a parar a les antípodes i resulti una mica empipador haver d´anar buscant on es troba l´entrada.

M´agradaria que donguéssiu la vostra opinió al respecte,si considereu que el xat que he posat us agrada més o preferiu posar una entrada especial,com la que ha posat en Ricard .La opinió majoritària serà benvinguda i en cas de no agradar la solució del xat, ho esborro i no passa res.

Salut !!

10 Response to "Nova proposta"

  1. Fantastic!!! per mi molt millor

    Si es precisament el que jo proposava, li he comentat al Lluis viam si es podia fer. Perdoneu la meva limitaciò, ho he mirat però no m'he atrevit a fer-ho,no sigui que la pifi!!
    Jordi, t'agrariria m'indiquesis com ho has fet, a veure si aprenc una mica el tema!!
    Gracies !!

    Jaume Deu says:

    M´agrada molt aquest sistema, ara quan tingem que explicar més cosa, com hu fem ???? perquè en sembla que te un tope, ep no hu se ???? a mi Jordi també m´agradaria saber com hu has fet per possar al blog aquest sistema i un altre pregunta això és per sustituir els comentaris ???? exactament perquè hem de fer servir aquest sistema, en quins casos ?????? suposso que amb to lo que anem penjant, els comentaris seguiran igual ????
    Tal com deia abans, he penjat tres videos del tornado a Málaga al meu blog.
    Al final, pels inutils com jo, tindrem que fer una apartat de informació informatica !!!!!!
    Fins aviat
    Una abraçada
    Jaume

    Home, jo crec que això és per dir coses com:ostia tinc un tornado enfront de casa, han caigut 30 mm de neu, plou, fa sol... i comentaris tant informatius com aquestos.
    :)

    Genial!!! Jo el tinc al meu bloc, i quan hi ha moviment ba genial i és ràpid!!

    Això jaume es per comentaris sobre qualsevol cosa meteo que passi o simplement, parlant coloquialment, per "xerrar"; una altre cosa son els reportatges o entrades amb els seus corresponents comentaris; es una mica com feiem al blog del pico!

    El xat aquest és molt fàcil de posar,només t´has d´inscriure amb un nom i una direcció de correu a la següent direcció :

    http://cbox.ws/index.php

    llavors et donaràn un codi HTML que t´enviaràn per correu,aquest codi(és una parrafada de lletres) l´has de copiar i enganxar en el gadget del blog on posa "HMTL/JAVASCRIP" i marques desar.
    El que passa és que només pots escriure un número limitat de lletres peer cada missatge,però sempre podràs escriure un altre misatge si et deixes alguna cosa.També s´ha d´anar al tanto amb lo que escrius, ja que no es pot corregir el missatge.
    Jaume,com ha dit en Ricard,el xat és per mantenir una relació més propera i estar informats en directe del temps que està fent,com ha dit en Lluís.
    Les entrades del blog, crec jo, que haurien de ser per esplaiar-nos i comentar sobre el tema, que hagi proposat el company que hagi posat l´article.
    Amb això del xat,a més a més,ningú s´ha de preocupar d´obrir una entrada nova,de seguiment de situació ,cada 15 dies.

    Salut !

    danigava says:

    Buena idea Jordi.Yo lo veo bien.

    argonauta says:

    em sembla una gran iniciativa, Jordi!!!
    sou collonuts! jo , igual que Ricard, sóc un negat per aquestes coses...
    però tinc un dubte: pot entrar qui vulgui? o és restringit a ELS LLAMPECS?
    penso que estaria bé obrir-ho per qualsevol meteoaficionat que vulgui dir la seva...
    de tota marera, és una bona idea.

    gràcies

    David,al foro hi pot entrar qualsevol persona.
    Igual com també pot comentar tothom ,a les diferents entrades,sempre que es tingui un compte google.

    Salut !