Fotos desde espai natural Remolar Filipines


Hola nois,
avui he estat aquest migdia a un espai natural que pertany al delta del Llobregat. Està situat a Viladecans. He fet unes fotos i he aprofitat per fer un passeig per la zona.
També us deixo una foto on es veu la zona. Tinc una aplicació al mòbil, que feia temps que no feia servir, però avui l'he actualitzat i he fet una proba. Juntament amb el GPS que porta el mòbil marca el trajecta que has fet ja sigui a peu o amb cotxe, moto, patinet, bici, etc... A la foto es veu un recuadra amb punt suspensius, que és el parking, i després tocant al estany és des de on he fet les fotos. (Millor amplieu la foto, que millor una imatge que mil paraules)


Teniu més fotos i info al meu blog.

http://fractax.wordpress.com/

7 Response to "Fotos desde espai natural Remolar Filipines"

  1. Molt maca la foto. No conec el delta, a veure si u dia hi vaig.
    Salut!!

    Sembla mentida tot el que es pot fer amb el mòvil .
    Però compte que així ens tenen controlats !

    Salut !

    Jaume Deu says:

    Moises, sabs si ja manera d´arribari amb transport públic a aquesta zona del delta del Llobregat, és que un dia li vaig preguntar a la Miriam (Reina del Cielo)i no m´hu va sapiguer concretar, va dir que hu preguntaria i m´hu dira, però es veu que no s´ha enrecordat.
    Bon reportatge, ara el mòvil deu ser de quarta generació, al menys !!!!!

    Moisés says:

    En aquesta web tens mes info. Encara que hi ha un autobus que et deixaria relativament a prop, igualment tindries que caminar força. Si t'interesa molt anar, m'ho dius i et porto. També hi ha una altre zona del delta mes aprop. Al Prat, però una vegada que vaig intentar entrar, i era tancat.
    http://www.xtec.net/dtbaix/catamedi/general/iga002.htm

    Osti Moises, per un moment he pensat que havies anat a les Filipines, je, je!!
    Bona foto, la veritat es que jo tampoc conec aquest indret i mira que el tenim aprop eh!!

    Moisés says:

    Que hi han unes 8 fotos més al meu picassa. És per no carregar aquí les fotos que triga força, em va millor al picassa. A l'entrada teniu un enllaç al meu blog desde on podeu enllaçar amb les fotos.

    Felipe says:

    Ni jo tampoc hi he estat mai!