Forta Levantada a Barcelona

Us deixo l´enllaç d´uns videos que he penjat de la forta Llevantada a Barcelona al meu blog, no són de gran qualitat fotografica, però si que hu són de qualitat documental, espero que us agradin
http://meteosag.blogspot.com/2009/02/forta-llevantada-barcelona.html

7 Response to "Forta Levantada a Barcelona"

  1. Els temporals de llevant es el mes espectacular que ens ofereix la mediterranea. Creiem que al ser un mar tancat i veient-lo la major part de l'any tranquil, es docil i placid ,però ens amaga la seva furia per de tant en tant. Respecte maxim per al nostre mar!!

    Felipe says:

    Jo encara flipo amb la gent que s'hi apropa tant...després a lamentar les desgràcies!
    Bon recull, Jaume!

    He necesitat una mica de temps per gaudir de tots els videos, et felicito!

    Jo que me he criat a pocs metres del mar he vist molts temporals, de petit recordo un vaixell de pesca varat a la platja i la canalla corría a agafar el plom de les xarxes, fustas,troncs, fins i tot recordo una vegada que la platja estaba plena de containers que va perdre un vaixell...quins records!

    danigava says:

    La verdad es que el mar dá mucho respeto y más así.Ya mismo nos vendrán llevantades y se comeran las playas.Saludos.

    Jaume Deu says:

    ¿ a prop de quina platja t´has criat Sergi ?

    Jaume, jo soc fill de la Barceloneta, un barri molt curiós, abans era com un petit poble on tothom es conexía, un barri mariner que evolucionava mentres la ciutat marxava d'esquenas al mar.

    Ara...que se jo, l'estiu es horrible, onades de gent de tot tipus que van a la platja, pero jo me el estimo i ja no puc viure sense tenir el mar al meu costat

    Moisés says:

    Daniii, no llames al mal tiempo, que si las llevantadas vienen en mayo junio, despues nos dejan las playas echas un asco, y también da gusto disfrutar de una buena playa en verano.