La frase meteorològica del dia i llistat de la visita al Observatori Fabra


Foto de Christophe Suarez

"Ni sol, ni lluna, ni estrelles, ni el sobtat verd del llamp i el llampec, ni l'aire. Només boires. "
Huésped de las nieblas. Rafael Alberti


Hola Llampecs. Us faig arribar la llista provisional d'amics apuntats a la visita del 21 de Febrer a les 10:30 a l'Observatori Fabra:
Ricard Herrera
Jaume Deu
Felipe-G
Moises Blesa
Lluis Ares
Alex Benito, Tere y 2 niños
Isabel Griñó, Josep María i filla
i nosoltres 4 Carmen Enric Dan i Jonatan

Total: 16
A veure si arribem a 25.

Endavant Llampecs!

12 Response to "La frase meteorològica del dia i llistat de la visita al Observatori Fabra"

  1. Caray, anirè com a cap de serie a l'observatori, quina responsabilitat, ja, ja, ja.
    Gracies Enric, em fa il.lusiò anar i veureus un altre cop!!

    Moisés says:

    Quina fotoooooooo !!!! Espectacular. Vaig a veure si trobo mes informació sobre aquest fotògraf.
    Ja estic impacient de que arribi el dia de la visita.

    Aquesta foto és mereix un premi !
    Com ja vaig dir,jo no vindré pas .

    Records.

    Jaume Deu says:

    Referent a la visita al Fabra, molt interessat, però encara molt més interessat tornar a veurans i a veura si tenim una mica de temps per parlar dels llampecs !!!!

    danigava says:

    Yo tambien iré.Pero una pregunta cual sería el plan llampecs comer por ahi no o bueno ya me diréis.El correo lo sabe alguien?Gracias.

    Home, si hi ha gent que desprès vol anar a dinar per mi be, ara si, jo tinc que portar la familia aleshores, ja no em puc lliurar mes d'ells, je, je; això es dona i dos monstruitas petites!!!

    argonauta says:

    la foto és molt adient!!
    Enric: perdona per no haver respost abans. I això que vaig ser uns dels primers en saber-ho!!!
    aquest dissabte estaré superliat. ténviaré un mail de seguida que pugui, però em temo, i em dol molt, que no podré venir... no és potr estar a dos llocs a la vegada!
    he estat apurant els dies per arreglar-m´ho, però no he pogut.

    gràcies de totes maneres i ja m´explicareu!!

    danigava says:

    Vale vale ya diréis.Por mi lo que digais.

    Jaume Deu says:

    Yo creo que podria ser buena idea, después de la visita al Fabra que no creo que se alargue más de las doce, ir algún bar a tomar una cervecita i hablar de cuando vamos a realizar la primera reunión, i si quereis alguna cosita más, però para estar listos sobre las dos i cada uno a comer con los suyos y en todo caso el dia de la reunión aprovechar para hacer una comida, porquè vendran supongo los de fuera de Barcelona, me refiero Palamos, Calonge, Tossa, Vic, ja que los demás estamos en Barcelona y su area metropolitana, ¿ no se que os parece ?

    danigava says:

    Perfecto Jaume.Buena idea.

    Moisés says:

    A mi em sembla molt bé.

    Felipe says:

    Per part meva perfecte Jaume.