La frase del dia i la gran nevada d'ahir al Pallars

"Deja que mis palabras, oh blanca, desciendan y te cubran
como una lluvia de hojas a un campo de nieve"

Escrito con tinta verde. Octavio Paz


Foto: Ramon Baylina y Conxi C.

No us perdeu el Reportatge fotogràfic que han fet de l'impressionant nevada d'ahir al Pallars.

http://meteopallars.blogspot.com/

Salutacions Llampecs!!!!

9 Response to "La frase del dia i la gran nevada d'ahir al Pallars"

  1. Alejandro says:

    Impresionant, colosal, maravellos, suprem, no tinc paraules per descriure la nevada, algo espectacular. Pagaria diners per veure en directe una nevada aixi, es el summum d'un aficionat a la meteo com jo, la meva maxima aspiraciò, viure un episodi com aquest; pero visc a Barcelona i tindrè que espèrar 10 vides mes per veure-ho, com a minim.
    Us imagineu això a Barcelona?

    Ieps, perdoneu, el Alejandro soc jo, no se d'on ha sortit aquest nom he fet unes maniobres que m'han canviat el nick, disculpeu!!!

    Moisés says:

    Buuufff, impresionant, no hi han paraules per descriure aquestes imatges. Estaria molt bé poder veura tot això "in situ". Aix que encara ploraré d'emoció.

    Hola nois!

    Ara que tinc una estoneta lliure passo a fer algun comentari.

    Gran nevada!! Ja ho diu l'Alejandro (jeje)... Impressionant...

    Ara, això a BCN? Buffff!!! Quins mals de cap!! CAOS és dir poc. Hi hauria molts i molts problemes. Ja n'hi ha a llocs "acostumats", no vull ni imaginar el que passaria per la city.

    Però m'agradaria viure-ho en directe jeje

    Salut!!

    Jaume Deu says:

    Disfrutar la neu és molt maco, patir la neu, ja no es tan maco.
    Conexia aquest reportatge, perquè el tinc afagit al meu blog com un dels meus amics, que és en Ramón Baylina i tinc els seus reportatges a la vista, com altres dels meus amics, per cert alguns son membres d´aquest grup.
    Salutacions

    danigava says:

    Que guapada la realidad supera a la ficción.Impresionantes imagenes.Saludos.

    Felipe says:

    Impressionants i brutals imatges de la nevada d'ahir! Quins gruixos!!!

    Ai! si això passés a Barcelona...millor ni pensar-ne! Seria el caos total!!!

    Moisés says:

    Jo el vull aquest KAOS !!!! No ens morierem per un dia.

    Felipe says:

    Noooooo!!!!!!!!!!
    Nosaltres SEGUR que no ens morirem per això!!!!!!
    Em refereixo a la gent que només li agrada sol, sol i més sol!