SORTIDES DE SOL I PREMIS ZAPPING

Bona tarde a tothom:

Adjunto dues fotografies de les sortides de sol de dilluns i dimecres respectivament, quasi a la mateixa hora i el mateix lloc: la Ronda de Dalt a les 8,00 h:

-En aquesta de dilluns veiem a 3 avions comercials fent carreres mentre despunta el sol a la ciutat comtal.

-En la foto de dimecres, a part del colapse diari de la Ronda de Dalt, veiem uns nuvols allargassats (¿cirrocumuls?) per l'efecte del mestral que bufava, sempre dominant el sol!

-Un altre comentari que volia fer es que "el temps del pico" va rebre un premi ahir la nit en l'ediciò dels premis zapping. us deixo aquest enllaça mab la cornica de la noticia i la fotografia dels 3 protagonistes principals del programa, i que la majoria ja coneixem.

6 Response to "SORTIDES DE SOL I PREMIS ZAPPING"

  1. Jaume Deu says:

    Bon reportatge, però el senyor Alfred és va oblidar de agraïr a la gran quantitat de gent que col.labora enviant fotografies i tambè els que col.laboran a través dels seu blog, així li va, ara mentres li donguin premis i cada dia hagi més quantitat de gent que escrigui al blog, ell es pensarà que hu fa millor i per mí, el programa cada vegada me impacta menys, mentres abans estaba com boig esperant el dijous, de totes maneres ell com persona es mareix aquest premi i molts més, jo le felicitat a través del blog.

    danigava says:

    Yo también lo veo más flojo lo que pasa es que yo cuando tengo un idolo o como se le llame me cuesta ver más las cosas me pasaba con Ronaldinho que todo el mundo veia cosas menos yo je je.Pero si que es verdad que ha bajado un poco ya no lo veo de todas maneras muy metido en el papel como antes no sé igual es mania mia.Saludos.

    Felipe says:

    Doncs jo, i perdoneu que m'entossudeixi, continuo opinant que el programa és el mateix de sempre... és potser aquesta immovilitat de la seva estructura el que us fa semblar que hagi afluixat ultimament, crec jo. (?)
    En el que si coincideixo amb tu, Jaume, és que se'n va oblidar de la gent que col.labora (o col.laborem) altruisticament amb el programa enviant-hi les seves fotos... potser van ser els nervis de rebre el premi ja que se'l veia molt esverat,però això no retreu en absolut que el premi sigui merescut, que ho és i de llarg.

    La primera imatge es xulísima, jo soc un observador dels contrails, que a vegades et donen curioses sorpreses, ja sigui en nuvols (cirrus), formes geometriques, colors, etc, i la segona imatge em veig com sempre dintre de aquest embús de cotxes, aixi em passa el que em passa, que acava pitant el de darrera perque em quedo abobat!


    Molt d'acord amb tothom sobre el tema del Picó, sempre será el meu idol, pero espero que no creixi malament ja que cuan un arriba a segons quins nivells ja no s' enrecorden del amics que desde el principi, te han seguit i ajudat

    Moisés says:

    Molt bones fotos Ricard, m'ha encantat la primera, que et demano que la enviis al l'Alfred, en serio. Segur que surt en antena. Molt guapa.
    I a veure si aquest dijous l'Alfred s'enrecorda també dels que de tant en tant colaborem enviant fotos al seu programa.

    Doncs Moises, no creia que fos una bona foto per enviar però ja que m'ho dius si que ho farè, encara que dubto que la possin.
    per cert, us recordo que al video dels premis zapping, el jordi bartomeus si que menciona a la gent del blog, i això diu molt d'ell aiaxí li vaig fer saber, ell si es va enrecordar de la gent del blog!!