PETICIO

Amics Llampecs, crec del tot necesari obriri una entrada tipus "comentaris generals" on poguem escriure i comentar qualsevol cosa sense necesitat d'obrir una nova entrada, com per exemple donar la tempartura actual, registres de pluja, estat del cel, vivencies del dia, anecdotes etc, o qualsevol altre comentari . Serà tambè un lloc on estar tots un xic mes aprop i estretar el contacte entre nosaltres. Que en penseu?

16 Response to "PETICIO"

  1. Moisés says:

    Jo estic totalment d'acord. Algo semblant a "Seguiment Meteo".
    Portem un parell de dies amb pressions força baixes. Ara estem a 12.2ºC i 81 %. Tenim 990 hPA al Prat.

    Es bona idea. Perquè no l´anomenem forum Meteo (per no repetir lo de seguiment de situació) i l´obrim per exemple, cada 15 dies.

    Bona idea,així estarà tot més ordenat.
    Ho podem obrir cada 15 dies o cada setmana,a mí més igual.

    Salut !

    Felipe says:

    Per part meva endavant!
    Molt bona proposta!

    Jaume Deu says:

    Com hu creie-hu oportú
    Salutacions

    danigava says:

    Por mi perfecto.No hay problema.Saludos.

    Jaume Deu says:

    Si vols Ricard, ja la pots obrir ?

    Rover says:

    Coneixeu alguna forma dde poder veure (o estar informat) tots els "nous" comentaris des de la última vegada que vaig entrar sense haver danar entrant en cada un dels temes de forma independent? Amb RSS?

    Endavant!

    Per Calonge estem a 9.1º 100%
    993 hPa
    vent en calma i plou

    Salut!!

    Moisés says:

    Rover, estic amb tú. Estic segur que tal com anem ara, ens perdem molts comentaris.

    Moisés says:

    Sí Rover, jo per RSS tenia ho dels nous escrits. Però ara he afegit tamnbé ho dels comentaris, i cada vegada que hi ha un comentari nou et surt per RSS. Jo ho tinc amb el iGoogle.

    Jaume Deu says:

    Ja m´hu explicare-hu això del RSS, perquè jo no tinc ni p.i.

    No vui "desentendrem" però no ho he fet mai això d'obrir una entrada per fer el "forum meteo" (em sembla bon nom Lluis)
    Si algun bon samarità ho pt fer, jo millor no toco res que la lio!!
    o Si m'expliqueu com es fa així aprendre a fer-ho

    Gracies

    Ho he estat mirant i no se exactament com crear una entrada exclusiva per fer comentaris; perdoneu la meva ignoracia però es que mai he fet un blog!!
    He vist les diferents opcions i no m'atreveixo a tocar res que si la pifio......

    Ricard, penso que tant sols has d´obrir una entrada normal amb el titol Forum Meteo i si vols posem la setmana, les cuatre dades que vulguis i ja està.
    O potser hi ha un altre opció que no conec?

    Be, jo pensava si es podia possar al lateral dret, que estigues fixe per no tenir que anarla buscant cada cop, no se si es pot fer, si no obro una entrada normal i ja està, es una altre opciò. Li podem possar "forum meteo setmana del 2 al 15 de febrer"
    Probarem!!!