Jim Reed

Torno a deixar un enllaç d'un altre fotògraf de fenòmens extrems (aquest per sort encara és viu): és en Jim Reed, caçador de tempestes des de fa més de vint anys, fotògraf de tornados, supercèl.lules, huracans, inundacions..
Nascut al 1961, les seves fotos han estat difoses a publicacions com ara National Geographic, The New York Times, Reader's Digest o Discovery Channel, només per citar-ne algunes.
Ha publicat un llibre de fotos: "Storm's Chaser: A Photographer's Journey" i co-autor de 2 llibres més: "Hurricane Katrina: Through the Eyes of the Storm Chasers" i "The Wonders of Weather".
A la seva pàgina web, apart de les seves extraordinàries fotos, trobareu un enllaç al seu blog, la seva biografia ampliada (de la que he fet només un petit resum), la seva adreça de correu, etc.
Espero que us agradi.

www.jimreedphoto.com

9 Response to "Jim Reed"

  1. Viatger says:

    No el coneixia al Jim Reed!

    gràcies, Felipe i Salut!

    viatger

    osti magnifiques fotos les d'aquest home, m'ha impacatat l'ultima en la q s'el veu corrent cap un tornado, realment deu estar una mica sonat l'home. Molt bon enllaç Felipe!

    He flipat!, he flipat!, heu vist com s'ho monta el tio?, els equips, les imatges?, aquests americans son els millors!, tenen la meteorología més interessant del planeta i la gaudeixen com a nens, després de veure les fotos del Jim Reed, l'Spielberg sembla ser que es dedicará a partir d'ara al teatre...

    Ja ja i molt bó ricardsotazero, es cert que l'home está una mica tocat del bolet, ara ja entenc jo perqué la meva dona cuan agafo la camara de fotos i m'en vaig em diu... -on vas ara?...tormenta?....quina tormenta...estas bén sonat!!

    Gracies mil Felipe, quin descobriment!!

    Rover says:

    Heu vist quin equip porta el pavo? Deu n'hi dó anar carregant amb tot alló...

    Jaume Deu says:

    Molt bé Felipe aquest enllaç és molt interessant, aquest home sembla molt atrevit, fins i tot m´atreveria a dir una mica imprudent, però és veritat lo que diu el Sergi, els americans potser ? tenen el pitjor temps de tot el planeta o al menys dels pitjors i hu disfrutan de mala manera, ara van molt ben equipats, tant de protecció, com els equips tan fantastics, el equip que porta és pessat, però ahir a les rocas d´un espigo de la Marbella, hi havian una gent fent unes fotos sense cap més decorat que él natural i la noia i m´agradaria que veiesi-hu la quantitat de material que portaban, el material que porta aquest senyor per fotografiar és pot portar facilment i comodament a una motxila per portar material fotografic, no amb aquest nivell, però no hem desagradaria gens que quan s´aproximi un dia mogudet, per exemple al Ripollés, anesim a fer una sortida caçatempestes, lo que pasa que jo no la puc organitza, perquè no tinc cotxe, ara si anem uns quants, amb mí podeu contar, jo crec que és la unica manera de poguer fotografias excelentes, jo tinc un bon equip SLR analogic, però és la manera per captar llamps, de una manera aceptapble, encara que després tingui que fer el revelat i pasar-hu a un CD.
    A veura quans els hi agradaria i a veura com hu organitzem un dia.
    Anims companys, que tenim moltes coses per fer tots plegats i m´agradaria que fos amb tots plegats, sense cap excepció.
    Salutacions per tots

    jaume, jo m'apuntaria segur, el que no se si em deixaria la dona, perque dirli que marxo a passar el dia a caçar tempestes, igual em fot un bolet! Pero la idea m'atrau enormement!

    Moisés says:

    Segur que algun dia ho fem. Uns boixos de la meteo, fer una sortida a caçar tempestes, i anar equipats... deu ser una passada. Tampoc faria falta anar tant equipats com el americà, no?

    Aviam,
    -Un parell de cotxes (o ún, depend de la gent que vingui)

    -Camaras de fotos, millor reflex amb trípode (en cas de que volém inmortalitzar els llamps)

    -Ideal un PC portatil conectat a internet per el seguiment radar (si funciona el radar es clar...)

    -Termo de café, cacaolat, etc, etc (a gust del consumidor)

    -Parell de walkies (si van dos cotxes et rius una mica i no cal parar per decidir ruta)

    -Instruments meteorologics, no cal massa, termómetre, barómetre e higrómetre i ja tenim prou

    -I naturalment, la vostra presencia, ingredient indispensable per gaudir de una inolvidable vetllada meteorológica!

    danigava says:

    Son espectaculares estas imagenes yo también iria en busca de ellas pero me faltaria ese equipo carisimo que lleva este hombre.
    Sobre lo de ir a cazar tormentas perfecto cuando querais yo me apunto y os invito a que vengais a Ripoll en pleno agosto y veréis lo que son tormentas guapas y completitas de fenómenos y a veces dan respeto me cayo este verano una de 120mm y no veas lo que pase pero me divertí por eso es lo que pasa a "locos" como nosotros.
    Jaume os puede contar muchas cosas sobre el ripollès verdad?Saludos.