Fotos de trombes a St Feliu de Guixols

Hola llampecs:
Com sempre, fà uns díes que estic desconectat... ja veig que heu tingut "fregao"... ai que mai aprendrem... Bé, per la meteo:
La filla d'una amiga dels meus pares que fà molt temps que no veig i que ara viu a Madrid (o sigui, que me la trovo pel carrer i no la reconeixo), m'ha passat pel facebook unes fotos espectaculats de trombes marines fetes a St. Feliu de Guixols. La qualitat no es molt bona, però crec que es suficient... Espero que us agradin:








11 Response to "Fotos de trombes a St Feliu de Guixols"

  1. Rover says:

    Perdoneu... m'he equivocat en les etiquetes... he posat "tromba" i "guixols" quan realment tenia que haver posat "fotos"... jo no ho puc modificar... quí pot fer-ho?

    Jaume Deu says:

    Rover, amb la teva actuació, segur que mai tindrem problemas, però tampoc cap solució als problemes, et contesto perquè en sento aludit per lo que dius al teu comentari.

    Jaume Deu says:

    Les fotografies aquestes són molt maques i la persona que ha fet les fotografies ha tingut la sort de està alla en el moment precis, però tot i això són molt maques, si tens més fotografies, no m´importaria veura-les, perquè al menys aquestes dues són molt bones.
    Salutacons

    Rover, felicitats , la tromba que surt a la imatge en blanc i negre, es una de les mes impresionants que he vist mai, fins i tot crec que aquesta mateixa foto, la tenía el director a la meva feina al seu despatx en tamany poster.

    Caçar un d'aquest bitxos es una asignatura pendent, i vaig estar mooooolt prop de caçar una que vaig veure, pero cuan al agafar la camara i tornar al lloc solament vaig poder captar el cap de fibló...Cachissss!!

    La segona foto es molt maca, a part de la manega ,està molt ben presa. I deunidó el gran que era, saps de quin any es?

    Jaume Deu says:

    Sergi, a on vas estar a punt de caça una tromba marina ??????

    Era el matí del 7 de juliol del 2006, cuan sortía de la feina i arribant a casa vaig veure una enorme maniga marina a la platja de la Barceloneta, tan gran era, que ja es veia desde la Plaça Palau, em vaig posar força nerviós vaig pujar a casa per agafar la camara de fotos i rapidament amb la moto cap al Paseig Maritim, la maniga se estave desfent i vaig fer un parell de fotos...pero ja las veureu aviat en un reportatge

    danigava says:

    La verdad es que tienes que estar en el momento preciso porque esto va rápido pero si lo cazas son fotos espectaculares y de concurso pero hay que estar ahí.Saludos.

    Felipe says:

    Doncs jo desconeixia la existència d'aquestes fotos.
    Impressionant sobre tot la foto en blanc i negre!
    Felicitats Rover!

    Moisés says:

    La foto en blanc i negre totalment espectaculaaaar !!!! LA segona foto no tant, però recordo veure una tromba força semblant. Va ser des de la platja de Càdis, el estiu del 99 sino recordo malament. I la veritat és que una passada veure una tromba en directa.

    Rover says:

    La primera es del setembre del 1956 i la segona es del 28 Noviembre 1996.