Boira cavalcan a sobre del riu Besós

És molt curios veura com la boira està en una franja entre Barcelona i Montcada i Reixac, perfectament limitada a sobre del riu Besós


Aquestes dues fotografies estan realitzades des de la Font d´en Fargas a Horta, mirant cap a Montcada i Reixac, l´ últim dia de l´ any al matí ( 31-12-2008)




7 Response to "Boira cavalcan a sobre del riu Besós"

  1. Veig que des que han arreglat el Riu Besós,porta fins i tot boira !

    Felipe says:

    Veritablement curioses fotos!
    Ara faig una pregunta: si en lloc de les ciutats hi hagués camp ( és a dir, que no hi haguessin edificis) aquesta boira s'hi extendria? o no té res a veure-hi?

    Em fà l´efecte que aquesta boira és com el catabàtic(aire fred que s´acumula als llocs més enfonsats i ressegueix el curs dels rius).,la boira sempre aniria seguint el curs el riu,encara que hi haguessin camps.És la meva teoria.

    Records.

    Jaume Deu says:

    Estic d´acord amb el Jordi, ja molts llocs que no són ciutats com Barcelona i també passa al mateix, això hu he vist moltes vegades a sobre del riu Congost abans d´arribar a Granollers, un parell de kilometres abans d´arribar.

    Moisés says:

    Impresionants aquestes fotos. Això es el que diria jo, un riu de boira. ;-)

    Rover says:

    Hola nois:

    Disculpeu per que he trigat una mica a entrar al blog dels llampecs. Al principi em va donar alguns problemes i no vaig continuar indagant.

    Les fotos de la boira son impressionants Jaume.

    Bon dia a tothom: aquests rius de boira son els que jo veig sovint a sobre del Besos a l'alçada del peatge de Mollet i es molt curios perque nomès estan al el llit del riu i fan la impresiò que el riu tregui fum; he volgut fer fotos varis cops perque son espectaculars però es clar, parar-me a l'autopista per fer fotos, hmmmmm. igual em foten a la pressoò i tot, je, je!!!