PREGUNTA

Perdoneu que obri una entrada per una pregunta , però voldria fer una consulta als mes experts en informatica; tinc dues fotos per escanejar i penjar al blog, però com que aquest nomès accepta format jpg , no se com transformar una foto escanejada ajpg; si ho se fe a pdf però em sembla que no es pot pjuar un pdf oi?
Tinc dues fotos antigues força interesants a comentar!!

7 Response to "PREGUNTA"

  1. Hola Ricard,
    En general els programes de escaneig et deixen desar en opcions como a jpg. Si no ho pots fer, enviàmeles a al correu i te les canvio amb el photoshop.

    Ah, val ,ho mirarè doncs, es que fa molt poc que tinc l'escaner i encara no m'he familiartizat emb les opcions; ara que ho dius potser si que hi ha l'opciò.
    Molte gracies noi, ja tinc ganes de coneixe´t. per cert, no móblido del cap de setmana al Ripolles que vas prometre eh?, m'apunto, viam si em recomens algun hotelet macu!!

    I tant, a veure si ens podem trobar alla. Ja t´enviare ba Can Masso a Fornells, ja veuràs quin arroset fan, i el senglar i l´isard, jejeje.
    A veure com ha quedat la casa despres del temporal, que segur que han volat teules. Jo de moment no puc pujar, pero com la tenim entre 4 parelles, ja mirarà algú com està.

    El mateix programa que fas servir per escanejar ha de poder guardar en el format jpg

    A Guardar Como, on s'escriu el nom del fitxer per a guardar-lo a sota hi ha un desplegable que ha de sortir aquesta opció.

    I si no, lo mateix que en Lluís...

    ;-)

    Jaume Deu says:

    Ricard, suposso que és lo mateix que tú en vas explicar per lo dels powers points.
    Una abraçada
    Jaume

    Moisés says:

    Tal com han dit el Lluís i el Jordi, el programa que tens per escanejar tindria que tindra la opció d'escollir en quin format vols guardar la foto.

    Rover says:

    Si el programa d'escaneig només et guarda un format (per exemple GIF) necesites un programa que obri aquest format i que et permeti "guarar como" un altre en format jpg. El mateix "paint" den Windows accepta diversos formats d'entrada i de sortida. Si no, busca qualsevola altre (imaging, photoshop, fireworks, etc).