Seguiment situació 04/01/2009

Bé nois/es fem el seguiment que sembla que s´apropa, al menys, fred. A Sant Adrià aquesta nit hem tingut una temperatura mínima de 4,8º C i ara a les 10:39 tenim 6,3ºC amb una humitat del 75%.

5 Response to "Seguiment situació 04/01/2009"

  1. Moisés says:

    A veure que acava passant, més que res, perquè jo crec que no està gens clara la situació. Estem tots nerviosos, i pot nevar a cotes molt baixes, o simplement, quedar-se amb una baixa de temperatures.
    Però hem d'estar en alerta, pel que pugui passar i poder sortir a fer fotos.

    aquest cop siiiiiiii!!!
    ja la tenim aqui la neu, si a TV3 es tiren a la piscina es que ho veuen molt clar!!

    danigava says:

    Vamos ricard,Moisés que casi lo tenemos y aunque no sea a cota cero me conformo begues ,tibidabo.Que nervios me pongo igual que en barça-madrid de verdad.

    Jaume Deu says:

    Jo no veig tan clar que nevi aqui, jo crec que la cota de neu estarà sobre els 400 m., potser en algún moment baixant als 300 m. i ademés amb molt poca precipitació a Barcelona, a on veig molta precipitació és a l´Empordà, ojala, sigui jo el que m´equivoqui, ja m´agradaria veura neu a Barcelona, però sincerament crec que no.

    Felipe says:

    Jo, com sempre, penso que per que ens hi pugui nevar a Barcelona i rodalies, la situació hauria de ser més clara i no amb tants dubtes o possibles variants...I, si arriva a nevar no crec que sigui amb quantitat, espero equivocar-me però.
    Mmmmmh, ja veurem què passa, l'esperança és l'últim que es perd!