NOU COMPANY

Hola de nou:

Com ja sabeu jo encara llegeixo i comento al blog del Picó, encara que menys asiduament que abans doncs mes molt mes interesant el nostre blog.
Hi ha molta gent nova, massa per ser sincer, però hi ha alguns bloggers que podrien aportar coses al nostre blog, es adir vui propossar ara un nom per convidarlo.
Es el "Sergi meteostation Bcn" que aporta coses força interesants al blog del Picó.
Voleu que el convidi?

10 Response to "NOU COMPANY"

  1. argonauta says:

    Jo, com ja he dit altres vegades, de entrada no tinc cap mena de problema en que entrin nous col.laboradors, i menys d´ne Sergi, el qual penso que pot aportar coses mo intereants pel sol fet de que informa des de la franja de port, si no m´equivoco.
    però tot el que podem dir com a comentari en aquest post (a favor o en contra), també torno a repetir: pot donar peu a malentesos. Penso que s, ha de decidir en junta interna i no en obert.

    una abraçada

    Moisés says:

    Exacte David, és un noi que deu viure a prop del port, i és veritat. Aporta molt bona informació. Jo no hi tinc cap problema Ricard. Ara fa una setmana almenys que no entro al blog del Picò, per cert, demà sortirà una foto meva. Jeje. A veure si la veieu.

    Jaume Deu says:

    Ricard, jo no conec de res aquest xicot, ja que quan ell va començar a entrar, jo vaig començar a sortir, però com no el coneixo, no puc tindre res en contra, però espera que contesti més gent,perque anem dir que nomes que hi hagues algú que no estigues d´acord, ja no podia entrar, i aquest és el criteri que és va tindre en compte la última vegada, van haveri varies propostes que no van prosperar.
    Jaume

    danigava says:

    Yo lo veo muy correcto la verdad aporta muchas cosas y pone empeño y no se suele discutir con nadie lo veo correcto.Por mi sí.
    Una pregunta llampecs o informáticos podria ser que sólo nosotros tuvieramos un apartado que dijera por ejemplo buzón y para entrar hiciera falta una clave y poder entrar nosotros y tener asi un círculo cerrado y poder escribir sobre estos temas o quedadas o que se yo y nada más lo podamos leer nosotros.Bueno ya diréis algo.Saludos.

    Felipe says:

    Jo en principi no tinc res en contra de que algú, en aquest cas el Sergi, pugui entrar al nostre blog.
    Ara bé, el que si que crec és que aquesta mena de qüestions s'haurien de decidir d'una manera més privada, per exemple per e-mail.

    Jaume Deu says:

    Bueno, jo crec que la proposta es pot fer, com ha fet el Ricard i només li ha faltat dir que sisplau resgonguesim al seu correu, res més, de totes maneres, jo crec que no te tanta importancia com és fagi, lo important és que no hi hagi ningú que li vagi malament que una nova persona entri al nostre grup, si no, ja sabem lo que pasa en altres blogs i aixó repeteixo que és va respetar amb la anterior entrada de nous companys.
    Jaume

    Jo no en sé de res d´aquest tal Ignasi,però crec que si volem incorporar algú al blog,tal com ha dit l´argonauta,s´hauria de fer de manera interna.
    Salut !

    argonauta says:

    Companys. Està clar que em de fer una reunió. Quan poguem i on sigui. Però hi han coses que no son 'politicament correctes' parlar-les en un blog.
    Perque pogueu entendre-ho:
    és com si al blog del Picó, obrissin un post dien:
    "Hi ha una proposta de un becari per entrar a fer reportatges de meteorologia marina, que ens fa molta falta, per cert, Posseu a sota comentaris per decidir si entra a la plantilla o no..."

    jo ho veig així. fa molts anys que formo part de la junta de un club i hi han coses que no es poden escriure a la web.
    recordeu que internet és una finestra que la veu tothom. gent que pot ajudar-nos i gent que ens pot fer mal.

    és només la meua opinió. d´altra banda, no em sembla molt educat decidir a través de comentaris la inclusió o no d´un membre.

    una abraçada

    Moisés says:

    Totalment d'acrod amb que aquestes decisions internes, s'han de fer via mail . Ja vaig comentar que qualsevol persona pot llegir aquest blog.

    Soooorrrryyyyyyyyy!!!!!