DÒRRIA. PIRINEU ORIENTAL.

Hola Llampecs,

Ja torno a ser a El Masnou. Quina feinada llegir tot el que heu publicat i que interesant. Molt bona feina. Aquests dies a Dòrria hem gaudit força de la neu, el 28i 29 va caure un bon tou que va acumular fins a 50 cm en algunes parts, la mínima va estar de -8,3ºC, pero del 30 fins avui, hem tingut bons dies per fer montanya. Us penjo unes fotos.
Dòrria, situat a 1.550 m. d’alçada (850 hpa), en un coster enlairat sobre la vall del Rigard, al vessant del solell de la Serra de Gorrablanc, és el poble més alt de la comarca del Ripollès i un dels més alts de tota Catalunya.
I per cert surto del fred, per tornar-hi.











11 Response to "DÒRRIA. PIRINEU ORIENTAL."

  1. matges, quin enveja em feu els que podeu gaudir d'aquestes estampes en directe; bufff, jo fins que no creiexin les meves petites una mica mes, em tenen prohibit anar a llocs de fred riguros.
    Quina rabia, si ho se no tinc fills, ja, ja, ja (es broma)

    Perdò, volia dir: fantastiques imatges........

    Donç Ricard, jo quan les porto a Dòrria (5 anys i 1 any) tornen fetes un roure.
    Haurem de fer una trobada del llapecs alla.

    danigava says:

    Por mi perfecto ya que subo muchos fines de semana en ripoll en un camping.

    Moisés says:

    No ho diguis dues vegades Lluís,que m'apunto. Segur que és un poble precios. I las fotos, precioses.

    Jaume Deu says:

    Lluis, en fas una enveja sana, però enveja, jo com ja he dit algunes vegades, he treballat molts anys compran fusta, per tots els boscos importants del mon, principalment d´Europa i molt per les Lande i el massis central a França i allà les nevades eran excepcionals, molt fortes en refereixo al massis central, desprès també he estat al Ripollès molts any i he vist de tot,però fred i neu deu ni do, jo estaba cap els mil metres a 3 K. de Ripoll cap a Vallfogona de Ripollès, per això quan veig aquestes casas que m´agradan tant, amb aquesta neu, quedo totalment innotitzat, que hu pugis disfrutar molts anys.

    Felipe says:

    Caram! Molt maques les fotos!
    Qui pogués perdre's-hi uns quants dies com ho has fet tu, Lluis!
    També m'hi apunto a la trobada i al club dels "envejosos sans" ;-)

    Home, dons jo les tinc d'1 i 4 anys aixi que segur no s'aburriran si coneixen les teves i a mes segur convenço a la dona. Necesito alguna excusa per poder anar a "zones fredes" si no la dona no em deixa, je, je i dirli que les nenes tindràn amiguetes pot ser clau!!
    Dieu cap de setmana i em busco fonda u hotel, està decidit!
    Un cap de setmana al febrer o març seria collonut!!

    Fora de la meteo, aviso; soc expert en encendre llars de foc i fer carna a la brasa, je, je, je!!

    Fora de la meteo, aviso; soc expert en encendre llars de foc i fer carna a la brasa, je, je, je!!

    danigava says:

    Cuando querais si puedo yo tambien me apunto lo que no tengo son hijit@s pero bueno.