He vist flocs de neu

Hola a tothom.
Avui he pujat al Tibidabo i he vist nevar. Millor dit, durant un parell de minuts he vist caure flocs de neu, de forma molt tímida. I és que feia molts anys que no veia nevar. He aprofitat, per fer fotos, i ja casi que marxava, veig la furgo de BTV. I m'he presentat al Marcos Amores, hem xerrat una mica (sóc força timid al principi) i la veritat, m'ha semblat molt bona persona, i la productora també, que ens ha fet un parell de fotos.


http://picasaweb.google.com/moisesbc/NeuAlTibidabo812009#
Aquí us deixo totes les fotos que he fet avui.

10 Response to "He vist flocs de neu"

  1. Jaume Deu says:

    Molt bó el reportatge Moises, gràcies per la trucada, que t´ha dit el Marcos ?
    Una abraçada

    danigava says:

    Muy chulas las fotos me alegro que al final vierás nieve cerca tuyo.Ya a dirás que ha comentado Marcos amores.Saludos.

    Viatger says:

    Molt bones fotos!!

    Moisés says:

    Li he dit si podria ser el nostra padrí del grup "Els llampecs". Es bromaaa. Ha dit que el dia de demà és molt fotut per preveure pels homes del temps. Encara ens queden 24 hores d'emoció (això m'ho ha dit sobre las 13h.) i de que teniem molt aire fred acumulat, i això es bó. M' ha donat records per tu Jaume.

    SKEGGIA says:

    NO pensaba ke encara hi hagues neu al TIBI,impressionant....!Els de BTV hauriem de contactar los de tant en cuant per canviar informacionç refeides a moltes coses meteos,no creieu?? Vinga doncs,precioses fotos MOISES,de veritat m'agraden.Salut..

    Moisés,veig que la pujada al Tibidabo ha valgut la pena!

    Salut !

    ..per cert,ahir a la nit vaig veure caure quatre "mini flocs" de neu,llàstima que costi tant de coincidir, la precipitació amb baixes temperatures,quan no falla una cosa falla l´altre !

    Bona niiiiit!, fel.licitats Moises, per les fotos i per vewure neu; jo nomès se com es per la tv, ja ni recordo l'ultim cop que la vaig veure i tocar,sniff, sniff, i avui em sembla que em tornarè a quedar amb les les ganes; ara tenim 4,0 º i si no baixa un parell de graus mes no veurè nevar.

    Bones fotos i fantastica trobada!!!

    Moisés says:

    Gràcies a tots, per les felicitacions. La veritat es que si ha valgut la pena. I Ricard, no et queixis tant, que tens el Tibidabo molt a prop.