NEVARA O NO? JO CREC QUE NO!!

Bona nit: al peu del canò i enganxat a la finestra, estic esperant veure algun floc, encara que a Sant Gervasi tinc ara uns 3,5 º insuficients per veure neu com deu mana. Em sembla que tindrem un nou xasco i avui no em penso quedar fins tart. Demà m'aixecarè amb pluja i novament amb una sensaciò com d'estafat, de timat, d'enganyat!!
No per ningú en concret evidentment, sinò per la mateixa meteo, que no ens vol obsequiar amb aquest gran plaer que es veure nevar i deixar-nos un paissatge blanc a Barcelona.
Si a la resta de Catalunya si es deleiteran amb el preciat solid però jo tinc la familia i les obligacions a la city aixi que m'aplicarè el FF, es adir, el feste fotre.
Be, disculpeu que hagi fet aquestes pesimistes reflexions en veu alta. Ojalà m'equivoqui i tingui una gran sorpresa.

11 Response to "NEVARA O NO? JO CREC QUE NO!!"

  1. Compte aquesta matinada amb algun xàfec, que hi pot haber desplomaments, tot i així anecdótics, crec jo.

    danigava says:

    Yo ya lo doy por perdido el otro dia si que lo veia claro y al final ni fu ni fa y hoy peor si el otro dia no quiso hoy menos es lo que hay.Pero estas son la más que joden porque lo tienes a huevo.Todo esto a cota cero je je.Si no begues.

    Pero es que parece que tengamos la negra porque el 6 por la noche, precipitaba pero justo estaba enmtranso el aire frio por lo que nevò casi nada, y hoy sucede lo mismo justo cuando la masa fría ya tiende a marchar.
    Porque coño no ha precipitado durante el día de hoy cua nto teníamos el grueso del frìo?
    Y por sant esteve pasó algo parecido.
    Es nuestro destino!!

    Jaume Deu says:

    Paciencia Ricard que fins demà al migdia pots veura nevà, ara si vols veura nevà gairebé segur, demà t´axecas més aviat i pujas al Tibidabo i alla si que veuras nevà i ademés a Barcelona, ara a la porta de casa, també pot ser, però més díficil, que tinguem sort.

    Coll jaume, m'has fotut, aixecat tu mes dora, ja, ja, ja!!
    Doncs clar que vui que nevi a laporta de casa, com un sebyor, sense despentinarme!!
    be, vaig a dormir que començo a desvariar.
    viam si hi ha sort d'una p... vegada!!!

    Jaume Deu says:

    Demà t´aixecarás Ricard i estarà tot blanc i tú no hauras vist nevà, ja, ja, ja, ja !!!!!!

    Moisés says:

    Sembla que finalment s'ha quedat tot a les terres de l'Ebre.

    Que Jaume, si et faig cas em llevo aviat, vaig al Tibidabo i com no busqui bolets, de neu no en veig res de res, je, je, je!!!

    Estic molt i kmolt emprenyat avui; a sobre ens arriven noticies del caos a Madrid provocat per la neu; meteorologicament parlant, ja no pot sortir res pitjor.
    Coll de mediterrani i la mare que el va parir!!!!

    Jaume Deu says:

    Ricard: no t´emprenys tant, perquè no ens donen compte i estem esperant lo que aqui a Barcelona és super dificil, ¿ cuantes vegades a nevat bé a Barcelona ? aqui el únic lloc que nevà més habitualment és al Tibidabo, però als barris de Barcelona, molt poquetes vegades, així que no t´emprenys, perquè si no sempre estaras emprenyat.
    I a Madrid és molt més habitual que nevi, que no aqui, tenen la Iberica a tocar i això fa que nevi més; que el temps, no és politica, ni futbol !!!!
    Una abraçada maco.

    Felipe says:

    Ricard et recomano una cosa: que hi vagis al Pirineu, omplis un pot de neu i t'ho emportes a casa teva...aixì quan en tinguis "mono" agafes una xeringa i et fots la neu per vena! ;-)