El jardí del gebre...

Ja que sóc nou per aquest magnífic blog, vull iniciar-me amb aquestes fotos que he titulat "El jardí del gebre". Estan preses a Montmeló prop del circuit i pertanyen a 12 de Desembre del 2008 encara que podrien ser d'avui mateix, que ha gelat en moltes zones de l'interior. La temperatura a Badalona ha caigut fins als 3,8ºC, que no està gens malament. Espero que us agradin les fotos.









Salutacions!!

9 Response to "El jardí del gebre..."

  1. Hola Enric, benvingut, es un plaer tenirte entre nosaltres, i la veritat es que t'has estrenat amb unes fotos impresionants; es increible el gel les formes que pot adoptar. Unes fotos precioses de veritat!!!

    Viatger says:

    Cuñaaaaooooo!!
    jjejejej

    Molt boniques les fotos!

    Fotos precioses de la gebrada....

    comença la temperatura la seva caiguda lliure com els darrers dies.

    8,6ºC
    màxima: 13,6ºC
    Mínima:3,6ºC

    Benvingut Enric !

    T´han quedat molt bé les fotos !

    Jo l´altre dia em vaig estrenar fent fotos al gebre i n´estic força content dels resultats,al meu blog hi vaig posar una foto :

    http://tempspalamos.blogspot.com/


    Records.

    Benvingut Enric,

    Magnífiques fotos!!!

    Jaume Deu says:

    Hola Enric, estic molt content de que comensis fen un bonic reportatge d´aquesta gebrada de desembre, ara tindren quatre o cinc dies de més caloreta, però cap a mitjans de la setmana que ve, tornaran a baixar empicades les tempraturas i tornarem al rigurós hivern.
    Benvingut Enric, així m´agrada, participan, que és la manera de fer gran aquest grup.
    Una abraçada
    Jaume

    Moisés says:

    Hola Enric, benvingut al grup !!
    Quines fotos més boniques. És un espectacle un paisatge gebrat.

    danigava says:

    Hola Enric bienvenido!Las fotos muy guapas y hivernales.Voy a seguir mirando otras cosas que faena tengo.Saludos.

    Felipe says:

    Benvingut Enric!

    I quina millor manera d'estrenar-se amb aquestes fenomenals fotos!

    Una salutació!.