Trobada d'aficionats a la Meteo al Observatori Fabra

Hola Llampecs.
Vull comunicar-vos que, fent complir la promesa que vaig fer en el dinar de germanor de bloggeros l'any passat, el pròxim dissabte 21 de Febrer a les 10:30 l'equip familiar de "el temps dels aficionats"organitza una trobada d'aficionats a la meteo a l'Observatori Fabra. El prestigiós meteoròleg Alfons Puertas ens ensenyarà les entranyes d'aquest espectacular Observatori i ens donarà unes interessants explicacions. Si voleu venir necessito que m'envieu un missatge al correu: eltempsdelaficionat@hotmail.com
amb el vostre nom, cognoms, telèfon de contacte i quants vindreu. L'activitat serà gratuïta però tenim places limitades a 25. En el cas que s'animi molta gent podrem organitzar més visites. La llista d'apuntats la publicaré periòdicament a la meva web. Animar-vos a venir!

10 Response to "Trobada d'aficionats a la Meteo al Observatori Fabra"

  1. argonauta says:

    Moltes gràcies per la iniciativa i per convidar-nos!!!
    Miraré la agenda i et dic algo lo abans possible.

    una abraçada

    Enric, a veure si m'ho puc combinar, et diria algo; gracies per l'avis!!!

    Moisés says:

    Jo ja he enviat el correu a l'Enric. M'apunto. És un observatori, que s'ha de visitar, segur que és molt maco.

    Hola, una bona proposta, jo tambè m´apunto.
    Disculpeu-me aquests dies, vaig llegint tots els post del blog, però no he tingut temps de fer comentaris per problemes a la feina.

    danigava says:

    Gracias Enric ya te diré algo lo antes posible.Saludos.

    Felipe says:

    Nosaltres ja ens hem apuntat.
    Gràcies Enric!

    Jaume Deu says:

    Enric, jo també m´apunto, però com que no tinc cotxe, si ja alguna alma caritativa que pogem quedar algún lloc pròxim a un transport públic i m´hi pot porta, li agrairia molt, si no, també arribaré, anire fins a Valvidriera, amb el tren i fenicular i despres, autobús i el trocet fns l´observatori a peu, així que ara envio el correu.
    Salut companys
    Jaume

    Be, jo tambè m'apuntarè, per cert, tinc que enviar un mail per fer la primera kedada, potser podriam aprofitar per ferla el mateix dia, desprès per exemple, que en penseu??

    Ho veig una miqueta difícil però s'intentarà! Gràcies per a fer-ho saber!

    Molt amable Enric,per fer-nos saber aquesta magnífica iniciativa.
    Jo no podré venir,aquest dia coincideix amb la gran rúa de carnaval.El carnaval vé a ser com la segona Festa Major del poble,si l´observatori Fabra fos més a prop,encara vindria !

    Records.