L'ANY DELS LLAMPECS

Bon dia i bon 2009 a tothom:
Be, he titulat "l'any dels llampecs" aquest comentari perque això es el començament d'una nova experiencia meteo rodejada de excel.lents companys. Jo personalment m'he unit a aquets grup per dos motius: per compartir la meva creixent aficiò a la meteo i enriquirme al maxim (penseu que jo vaig "sortir de l'armari meteo" no fa pas massa temps) i per compartir simplement una bona amistad amb un grupet de fantasticat gent als quals ja conec personalment a la gran majoria i que m'han sorprès molt gratament. Aixi doncs, a part del tema que ens uneix i apasiona cirdo en veu alta allò que digue un cop en Humphrey Boggart "creo que este es el inico de una bonita amistad".
Gracies a tots i molt bon any!!!!

9 Response to "L'ANY DELS LLAMPECS"

  1. danigava says:

    FELIZ 2009.Y que venga lleno de nevadas.A mi y también me gusto mucho la idea y asi aprenderemos todos de todos y eso esta muy bien y en circulo cerrado que va bien para que luego no pase lo que siempre acaba pasando.

    Jaume Deu says:

    BON ANY NOU estaria molt bé que fos l´any dels llampecs, aixó voldria dir que el grup tira endevant, cosa que m´ompla molt i a veura si tots plegats podem gaudir d´un any bó, meteorologicament parlant, a on no faltin cap tipo de fenòmens meteorològics; aqui tothom pot expresar lo que vulgui que segur que ningú s´emprenyarà, cada un el que ha de fer és aportar i fen-tu d´aquesta manera, segur que serem un grup del que es parlara dintre del ambit de la meteorologia

    Felipe says:

    Primer de tot Bon Any 9!!!

    També jo, com a nou vingut amb la méteo, espero aportar-hi el meu petit gra de sorra als Llampecs i, sobre tot, aprendre dels que més en saben.
    I que aquest any sigui, meteorològicament parlant, almenys tant bó com el que acavem de cloure.

    Viatger says:

    Bon Any a tothom!

    Crec que hem fet un grup amb un nexe comú que és la meteorologia i també crec que hi ha ganes de participar.

    Cadascun/a la vivim d´una manera diferent i és aquesta (i d´altres) diversitat el que fa interessant el grup, llavors aquí no hi han ni mestres ni alumnes perquè tots/es som les dues coses, que cadascun/a aporti el que pugui i com pugui aquí tampoc tenim pressa i, sobretot, a gaudir de la meteo i dels companys/es, que ningú/a tingui por a dir res i si la caga benvingut perquè la caguem tots/es recordem que som aficionats i estem aquí per disfrutar no pas per patir i/o barallar-se.

    Resto a la vostra disposició per a qualsevol cosa.

    una salutació,
    Viatger

    Igualment!

    Si! I a veure si fem una quedada, que jo no us conec (em sentiré foraster i tot).jejeje. I fem un dinar tots plegats, que serà molt enriquidor i segur que ens ho passem d'allò més bé.

    Bopn any a tots i força méteo!

    be, meteotossa, de fet la majoria ens coneixem de la festa del 24 juliol i del dinar que vem fer el 9 de dessembre. De fet, segur que en farem algun altre i mes endavant tambè hi ha l'idea de fer una "excursiò" a palamos on tenim al jordi, i al meteocalonge i a mi mateix que estic a calella.
    I ara et pots afegir tu, no sempre ho em de centralitzar tot a barcelona, i mes ara que 3 dels llampecs son del baix Empordà!!!ricardsotazero

    Bon Any a tots !
    Ricard,veig que ja comencem amb els dinars/sopars...je,je,je

    Moisés says:

    Totalment d'acord, ja que la zona de la costa brava no la conec gaire. I millor anar abans que vinguin els guiris. ;-)
    Bon any 2009 !!!!

    Rover says:

    Jo també t'estimo ricard ;-)
    Bon any a tots !!!