Per aquí comença...

Per aquí comença a caure calamarsa de tamany molt petit continua la baixada de temperatures,portem 21 l/m²

Foto: Viatger.

25 Response to "Per aquí comença..."

  1. Hola, a El Masnou comença a fer alguna cosa, aigua neu.
    Perdoneu-me la poca activitat, el portatil m´ha mort. Ara he montat una torre i va a pedals.
    Per cert,algu sap comrecuperar le dades del dis dur, si lénvio a packard bell mél formateixen. Tinc centenars de fotos.

    Jaume Deu says:

    Lluis, aqui sota de casa ja una casa de informatica i tenen un servei tècnic i segons diu la meva filla que hi enten una mica més que jo, hu fan a un bon preu, precisament ahir li van preguntar per una amiga dela meva dona que li ha pssat el mateix i li va dir que formateixa, si no ja problemes majors, no arriba a 50 €.
    Aqui continua ploven, la temperatura bajant, ara tinc 2,7º, però la neu no apareix i tal com li deià al Dani, en sembla que l precipitació, s´en va cap al mar i amb fred, però sense precipitació no podem tindre neu, encara sens escapara, és la hostia.

    argonauta says:

    Bona nit. aqui al Guinardó comença a nevar una mica. Veurem què ens porta les pròximes hores.
    bon seguiment i a disfrutar-ho.

    Alejandro says:

    Comença a nevar a Sant Adrià!!!

    Jaume Deu says:

    Acabo de dir en l´altre entrada anterior, que a Sant Andreu està nevant, al final a tot arreu menys a La Sagrera, collons....!!!

    Jaume Deu says:

    A Mallorca deu està caien un tou de neu, que deu ni do !!!!!

    danigava says:

    Al loro que creo que al final si que lo hará.No veas que noche llevo entre este blog el del pico y el de tv3 no puedo.La ocasión se lo merece.

    Hola de nou; be, fa un ratet que estic veient que la pluja cqueia com "mes lenta2 i com que ni amb prismatics ho veia be, he surtit al balkcò, he tret tot el braç i efectivament est'a nevant, el braç m'ha quedat ple de neu, això si, flocs d'uns 2 mm. de gruix es a dir, una porqueria de floc que evidentement no fan quallar ni res, però al menys es un bon començament!!!

    Hola de nou; be, fa un ratet que estic veient que la pluja cqueia com "mes lenta2 i com que ni amb prismatics ho veia be, he surtit al balkcò, he tret tot el braç i efectivament est'a nevant, el braç m'ha quedat ple de neu, això si, flocs d'uns 2 mm. de gruix es a dir, una porqueria de floc que evidentement no fan quallar ni res, però al menys es un bon començament!!!

    Hola de nou; be, fa un ratet que estic veient que la pluja cqueia com "mes lenta2 i com que ni amb prismatics ho veia be, he surtit al balkcò, he tret tot el braç i efectivament est'a nevant, el braç m'ha quedat ple de neu, això si, flocs d'uns 2 mm. de gruix es a dir, una porqueria de floc que evidentement no fan quallar ni res, però al menys es un bon començament!!!

    perdoneu el triplet, es que va lent com una tortuga l'ordinador i a vegades al emprenyarme cliko masses cops: continua plovent/nevant debilemtn, alternancia. Viam si li fot mes fort i veiem cuallar!!!

    Felipe says:

    Tranquil, Jaume!
    Jo porto tot el dia seguint la situació (fins i tot quan feia el dinar) i a Cornellà de neu, res de res, tant sols aquesta petita calamarsada de les 14:15'.
    Continua plovisquejant i la temperatura actual és de 4 graus justos.

    Jaume Deu says:

    Aqui la temperatura està més baixa, ara tenim 2,7 i havia baixat a 2,5, però pluja i res més, no puc potser aprecia a les foscas si cau neu de 2 mm com diu el Ricard, perquè aqui darrera fan obres i no veig la llum, per neu normal, per supost que no i en canvi ben a prop, Sant Andreu, Montcada, està quedan blanquet i aqui a La Sagrera, jodete !!!!!!!

    Moisés says:

    Aix aix aix nois !!!! Perdenoeu, pero avui he estat amb gent i fins ara no he tingut temps.
    Aquí la temperatura, fa estona que es manté establa. Uns 5.5 ºC, baixant ara mateix als 5,3 ºC.
    Ha entrat el aire fred màxim, o encara ha d'entrar algo més d'aire fred?

    Viatger says:

    Ací ha deixat de nevar,encare que han sigut quatre flocs ja ha estat bé per aquesta zona, de moment continua pluven.

    salut,
    viatger

    Felipe says:

    Si, Jaume, i com s'acostuma a dir...i dues pedres! :-(
    Me'n vaig a clapar, veurem com ens llevem demà d'hora...
    Llàstima, perquè només li ha faltat nevar per ser rodó en tot.
    Vinga, fins demà!
    Bona nit!

    Viam, jo he tingut que treure el braç per comprobar-ho i efectivament m'ha udat ple de floquets minusculs. Això i res el mateix, jo vui veure copos com a punys de grans, ja, ja, ja!!

    danigava says:

    Por fin veo nevar más bien aguanieve pero se ven copos gordos através de la farola.

    la cosa segueix igual: neva però molt poc i amb flocs petits, ara potser d'uns 3mm. de quallar res!!

    Viatger says:

    Bé ricard és que ho volem tot, no ha estat malamente perquè acçi no és veia això des de l´any 2001!

    Viatger no ens enganyem, això i res el mateix; per veure caure flocs de 2mm. que vols que et digui, no em satisfà, je, je!!

    Ara si, a les 00,25 comença a nevar seriosament a Sant Gervasi!!!

    Moisés says:

    Aquí amb 5 ºC que em marca res de res. Continua plovent amb f2

    Be nois, ara que amaina el "temporal de neu". je, je aprofiatrè per anar a dormir sinò demà serà un suplici llevarse per anar a treballar!
    Bona nit a tots!!!

    Moisés says:

    Jo crec que també vaig a dormir, la baixada de temperatures la veig molt lenta, i si arriba a nevar, potser seria al voltant de primera hora del matí, quan podriem tindra la mín.
    Nanit i molta sort. A veure qui li toca demà veure la neu.