Posidonia, (continuació)

Com a continuació del meu darrer post en el que parlo de la planta submarina Posidonia oceànica, us passo un petit video que vaig gravar a Les Tres Cales (L' Ametlla de Mar), un dels indrets del nostre litoral on encara hi han praderes d´aquesta planta. Les imatges surten una mica borroses perque estava utilitzan el 'macro' de la càmera quan vaig localitzar la sepia que, si us fixeu, surt els primers segons de la gravació i s´amaga rápidament entre les fulles:



http://www.vimeo.com/2930118


david fluxà http://www.midamazul.blogspot.es/

5 Response to "Posidonia, (continuació)"

  1. Una pregunta David, el video l'has filmat simplement fent snorkel oi? doncs m´ha semblat sentir que et capbussaves i com entrava l'aigua pel tubo de respirar, el classic glucglucglucgluc. Es així?

    Felipe says:

    Osti David, ets un crack!
    I jo que em pensava també que totes les plantes del mar eren algues...:-(

    Ep !
    Les sèpies quan et veuen desapareixen a l´instant,ja té mèrit poder caçar-ne una !

    Records.

    argonauta says:

    Ricard:
    efectivament,company. tot el que gravo o fotografio està fet amb apnea. Amb el risc i dificultat que això comporta.
    al meu blog ho esplico. ës més esportiu i més meritòs.

    proveu a seguir els peixos aguantant la respiració!!!

    el video no té qualitat.Estava gravant un gobids, quan va aprareixer la sepia i no em va donar temps de treure el macro...però ja en vindran de millors...ç
    gràcies a tots

    Moisés says:

    Mola el video, sobretot quan surt disparada la sèpia. I si és veritat, el só també és molt xulo, sentir el gluc gluc...