SEGUIMENT SITUACIÒ 16 GENER 2009

Bona niiit:

be, seguint les probes del meu "experiment" del seguiment de la situaciò en video, avui us adjunto uns segons dels meu viatge d'aquest mati a Osona.
Viam si us agrada!!!





6 Response to " "

  1. Jaume Deu says:

    Estat fet tot un corresponsal dels llampecs a la comarca d´Osona !!!!
    tal com et vaig dir, hem continua agradan aquest invent, en sembla que vas equivocar el ofici, a tú t´hauria agradat més fer de periodista !!!!! molt bó aquest seguiment, així m´agrada, avui estic més content, perquè veig que ja gent que ha entés el missatge, lo únic que preten és que ens divertim amb la nostra gran afició, que és la meteorologia.
    Gràcies a tots
    Jaume

    Moisés says:

    Ricard, el megane blau no fotis que és el teu cotxe? Perquè si és així, tenim el mateix cotxe amb i del mateix color !!!
    Val també posar videos no actuals propis?
    Bona iniciativa.

    Moisés - Els llampecs - El Prat

    Felipe says:

    Doncs a mi em sembla molt bé l'experiment Ricard!

    No Moises, no es el meu cotxe, a osona vaig sempre amb la furgoneta perque haig de carregar força material; l'imatge del cotxe es casual!!
    be, a mi tambè m'agrada l'invent, seguirè fent mini videos sempre que la situaciò ho requereixi, encara que triguen moltissim en carregarse no? es normal?

    danigava says:

    Muy bien Ricard como dice Jaume lo tuyo creo que es ser periodista eh!ja, ja.Frio allí no les falta no.Saludos.

    Rover says:

    Brutal Ricard... Llàstima que no es vegi quasi res, però la cronica es genial !!!