Resum enquesta nº1

Hola a tothom.
Als pocs dies de començar a funcionar aquest blog, vaig veure la opció de fer enquestes. Vaig provar de fer una i aquests són els resultats definitius de la primera enquesta del blog. Han participat 12 membres del blog. Els vots és fan de manera totalment anónima. I no hi han infiltrats com a la assamblea del Reial Madrid.

Que us sembla tenir una enquesta mensual a la web ?

Molt interessant i divertit: 4 vots i un 33%
Em sembla molt bé: 4 vots i un 33%
Perfecta: 2 vots i un 16%
Ei, a mí no em sembla bé: 2 vots i un 16%

Segons els resultats, a la majoria els hi sembla bé.

Com que tinc dubtes com portar aquesta secció del blog, us ho pregunto en forma de enquesta.

D'aquí a uns instants hi serà publicada.

13 Response to "Resum enquesta nº1"

  1. Moises, em sembla correcte la secciò de la enquesta, però de les 4 preguntes, no trobes que les 3 primeres son iguals? que volen dir el mateix?
    Es a dir: no seria millor dir:
    -Molt interesant:
    -Correcte
    -Regular
    -Passo de l'enquesta

    Es nomès una suggerencia eh!!!

    Per cert Moises, l'enquesta no funciona, clicas i et torna al nivel inicial sense quedar enregistrat el vot. Aixi mateix, jo posso un altre opciò. Que la faci qui suggereixi o aporti una bona pregunta, curiosa, divertida o interesant.
    Perque si em d'esperar a uqe l'enquesta la faci "al primer que li nevi", anem arreglats, ja, ja, ja!!
    Com no sigui un llampec fumetas d'aquells que en ple porret et diu "en ocasiones veo nevar...."

    Moisés says:

    Era per omplir les 4 opcions de resposta. Tens rao, en sí, eren 2 respostes: o si em sembla correcta o no em sembla correcta. O sigui seria 4+4+2 = 10 vots a favor, 2 en contra.
    El tema de la 2ª enquesta, no he votat encara, però hi ha un vot registrat a "Altre opció". Vaig a veure si va bé. Igualment queda entés el teu consell. Gràcies.

    danigava says:

    Por cierto preguntaban por alguno en el blog del pico ho haveu vist!!!Saludos.

    danigava says:

    Lo veo bien moisés lo de las encuestas.Yo voy a poner al primero que le nieve je je.Ricard no pierdas la esperanza aquest any si!!Barça campió de tot i nevada esperada en Barcelona.

    A mí em sembla pefecte,ara que si posem al que li nevi a lo millor es queda sense fer..ja,ja,ja
    Home,Dani ara m´havies deixat intrigat i al final m´has fet mirar el blog d´en Picó,doncs si,el d´Esclanyà(que consti que són quatre cases, que en realitat pertanyen a Begur) es veu que demana per nosaltres.,per part meva ja pot esperar assegut !

    Salut !

    Moises, el de l'altre opciò he sigut jo, però no he vist que quedès reflexat.
    Jordi, Esclanyà son 4 cases però amb una ermita preciosa. Jo hi passo molt quan vaig en bicicleta.

    Jaume Deu says:

    M´agradaria saber qui són aquests dos que diuen que no els hi sembla bé, supuso que no són del nostre grup, de totesmaneres a mí no m´agrada la gent que diu alguna cosa anonimament i ademés no diu el perquè, jo aquest tipu de gent els anomeno cobards.
    Jaume

    SKEGGIA says:

    Jò he votat i he vist confirmat el meu vot,o sigui ke ,perfecte.Pèro si ho tornm a fer,jò no ho faria anonim,posem nom del votant,no en em de amagar,jò el primer; si tenim ke dir algo diferent,endavant,parlem ne...

    Molt ben dit Jaume !
    Aquí han de començar a rodar caps !

    Viatger says:

    he votat per sorteig!

    nois això de que demanen per natres em teniu intrigat.

    salutacions!!

    Viatger,ves al blog d´en Picó i mira a "seguiment de situació" un comentari publicat el dimecres,21 de gener a les 19:26.
    Allí veuràs qui demana per varis de nosaltres i altres.

    Records company !

    Ei, jo crec que com aminim la primera enquesta l´ha de plantejar en Moises, que es qui s´ha currat aquesta idea