Ventada Gavà, primera parte






He hecho un minireportage de las consequencias del vendaval del dia 23\01\09 en Gavà.

Este primer video os muestra como ha quedado "La sentiu", el bosque de Gavà, despuès de los vientos huracanados. Nunca se habia visto nada parecido, lo ha destrozado todo. Pasarán años antes de que vuelva la normalidad en esta zona.En el apartado de fotos podréis ver como a dia de hoy los cables eléctricos todavia estan en el suelo y lo que queda viendo como esta todo.

Luego veréis otro video de los pinos de la playa en segunda parte.

Mas fotos.


8 Response to "Ventada Gavà, primera parte"

  1. argonauta says:

    una passada!
    avui han dit per TV3 que a Amposta va caure un arbre històric. Encara estem fent balanç del dessastre.

    Algu va comentar que els pins tenen poca arrel i que per això han caigut tants; be, jo vaig comentar que això debien ser els pins blancs, els que donen pinyes bordes, i sembla que els de les fotos son d'aquest tipus.
    Jo puc assegurar que els pins pinyoners tenen unes arrels llarguisimes; davant de casa meva a Calella hi ha molts pins que tenen el carrer tot bonyegut de lo llargues i gruixudes que les tenen.
    I us asseguro que la tramuntana li fot fort allà i mai he vist cauren cap!!!

    Impresionants imatges Dani !
    Per lo que he vist fins ara,veig que el 90 % dels arbres caiguts són pins blancs(Pinus Halepensis).
    A veure si la gent aprén la lliçó i replanta altres espècies més ressistents a les ventades.No s´hauria d´haver permés,el fet de deixar crèixer aquests arbres tant a prop de les cases.

    Salut !

    danigava says:

    Feloicidades Jordi y Moisés por las fotos y Jaume por la de la semana pasada que se me olvido comentarlo.
    Si Jordi por lo que tú dices deben ser pino blanco pero los de la playa son diferentes ya lo veréis creo que son piñoneos y por eso no se han caido tantos ya me lo comentareis yo no entiendo mucho.Ya tendria que estar colgado el video pero me ha dado problemas y no me ha dejado ahora lo voy a intentar de nuevo mientras juega el barça.Saludos llampecs.

    Gràcies Dani !

    Encara no he vist el programa d´en Picó,quan tingui temps ja el miraré per la programació a la carta .I també felicito en Moisés,veig que també t´han posat alguna foto !

    Per cert, l´Espanyol eliminat..je,je,je.

    Salut !

    Jaume Deu says:

    Si, si, parece mentira que estas fotos sean del Baix Llobregat, parecen fotos de algún huracan en Estados Unidos !!!!! buen trabajo Dani.
    Saludos
    Jaume

    Moisés says:

    Muy buen reportaje Dani, y realmente se puede ver como ha quedado todo en tu zona. Me ha gustado, lo de hacer de reportero en el vídeo. A ver si me animo algún dia. Y grácias por las felicitaciones de la foto. Aunque tengo el Carlos Román que me hace la compe, con fotos extraordinarias desde también la playa del Prat.

    Felipe says:

    Felicitats Dani pel reportatge, demostratiu de quan destructiva pot arrivar a ser la méteo; he estat algun cop a La Sentiu (fa anys) i és una veritable llàstima.