Seguiment situació del vent d´avui

Per aquí per Sant Adrià tenim de mitjana 20/25 km/h i hem arribat a una ratxa a les 7:49 de 42 Km/h, i a les 10:24 45 km/h molt per a aquest poble, encare que no han hagut ferits ha caigut un arbre d´uns 15 metres d´alçada.

Salutacions,
Viatger

Sant Adrià de Besòs, Plaça d´Andreu Molins. Fotos: Viatger.

18 Response to "Seguiment situació del vent d´avui"

  1. Moisés says:

    Sant Vicenç de Montalt(Barcelona) 140
    Almoster - Sud (Tarragona) 121
    Reus - Bellisens (Tarragona) 116
    Sant Pere de Riudebitlles (Barcelona) 111
    L'Hospitalet C/Llançà (Barcelona) 111
    Premià de Mar - Port (Barcelona) 109
    Badalona - Llefià alt (Barcelona) 109
    La Sénia (Tarragona) 109
    Badalona - Centre (Barcelona) 106
    L'Arboç -Camp Joliu- (Tarragona) 103

    Aquí fa un vent com feia anys que no feia !!! Bufff, i mira que no m'agrada.

    Aquesta nit he enregistrat 74 km/h amb l'oregon que segur de tenir una davis, seria força més.

    Quines ventades... això marà mal!

    Viatger says:

    Jo he registrat el 45 Km/h, però segur que són molt més perquè i han dues cares que em queden atrapades per edificis, però de totes formes a la alçada de 14 metres aquest vent és mol penseu que per aquí normalmente no arriba als 10 km/h.

    he posat un parell de fotos de l´arbre, pel terra es veien troços de façanes o sigui que si he de sortir agafeu el casc jejeje

    salut!

    Moisés says:

    Bones fotos. Jo volia anar al aeroport, és força espectacular veure aterrar els avios amb aquests vents. Però tinc el lampista perqui i no puc marxar. Per cert, la llum us fa intermitencies?

    Em sembla que gràcies al SAI puc estar treballant amb l'ordinador. La llum fa pampallugues, tot i que ara no bufa gaire (25-30 km/h).

    Quines fotos!!

    Viatger says:

    Sí, si que fa intermitencies, sempre que hi ha vent, tempestes, etc., ho fa perquè hi han proteccions de les xarxes d´electricitat (línees aerias principalment) que desconnecten i es tornen a connectar i això més o menys es tradueix en aquestes impertinents pampallugues,els companys de lineas elèctriques aeries aniran de cul avui.

    salut!

    Felipe says:

    Espectaculars imatges, Viatger!
    Avui anem tots una mica de bòlit amb aquest vent: com a vosaltres la llum em fa pampallugues i trobar el servidor d'internet és tota una odissea!

    Bon dia: vinc del carrer i el panorama es de destrucciò masiva, je, je: motos pel terra, semafors caiguts, vidres trencats, retols que han volat, i la meva camera sense bateria, je, je, encara que vistes les fotos del Viatger, ja no fa falta mostrar-ne mes. Al Pg. de Gracia no ha quedat una moto en peu, han caigut com fitxes de dominó. I un detall: a casa els meus pares, els veins del edifici del front tenen un enredadera gegant d'uns 10-12 metres d'alçada: doncs la ventada l'ha arrencat de la pared: semblaria un detall sense importacia pero uns convido a intentar arrancar-ne una amb les mans, missiò quasi imposible. No tinc anemometre però el meu mesurador "d'oide" em diu que em superat els 90 km/h tranquilament. Feia molt temps no sentia auqesta ventada a Barcelona. Viam el TNN, anirà carregat d'incidencies!!

    Per cert, a casa no he notat res, però he anat a la carnisseria i allà varis cops hi ha hagut intermitencies de llum, estaven acollonits.

    El blog del Pico no funciona,el vent s'haurà endut l'antena o algo!!!

    Mireu a SAnt Boi el que ha passat!!!
    http://es.noticias.yahoo.com/9/20090124/tsc-el-viento-hunde-el-tejado-de-un-club-9af5f2c.html

    Moisés says:

    El meu germà m'ha dit que al centre comercial de Sant Boi i el de la MAquinista s'han quedat sense llum.
    Ho de Sant Boi és una catastrofe.

    argonauta says:

    Xiquets!!!
    això és la ventada de Pedrito!!!
    això sí que ha estat cridar el mal temps!!!
    avui no m´he atrevit a agafar la moto i menys la bici!!!
    al nord, parlen d´onades de...
    21 metres!!!!

    quin hivern!!!

    bon seguiment a tots!!

    Lo de les onades de 21 metres ja ho he sentit, no m'ho crec ni amb 10 wiskies a sobre.

    Moisés says:

    Jo tampoc, perquè si amb el temporal que vam tenir aquí, amb un màxim de 9 metres, a la boia de Roses (si recordo bé) i les destroses que va fer a la costa. On estàn les destroses de les costes del nord ?

    Jaume Deu says:

    El vent que ha fet aquí, jo no el recordo mai, encara que algú m´ha dit que feià uns 30 anys que no havia pasat, potser, perquè la memoria falla, però aqui al meu barri a La Sagrera a picat fort, us he deja unes fotos amb una explicació al meu blog, m´s amunt teniu el enllaç.
    Referent al temporal del nord i jo que sempre he sigut una mia bestia, m´enrecordo que a Donostia, a sobre del port dels pescadors, ja un criadero de llagostes i a dalt de tot del monte Urgull, ja un aparcament i un bar-restaurant-mirador sobre La Contxa, i jo recordo olas arriban al aparcament i al mirador, i ja una alçada considerable, el Cantàbric, igual que el Atlàntic, la part de costa que toca a Espanya, o sigui tot el Nord, es molt, però molt diferent al Mediterràni, que és una bassa d´oli.
    No marxeu volant !!!!!!
    Salutacions companys
    Jaume

    Viatger says:

    Les fotos les he enviades a BTV el temps i han posat la penúltima aquesta nit, http://www.barcelonatv.cat/alacarta/player.php?idProgVSD=4616

    salutacions,
    viatger

    argonauta says:

    lo pitjor de tot això ha sigut les víctimes mortals (quatre nens inclosos!) i els ferits.
    aquest any els 'elemnents' s´estan posant contra tot pronòstic.
    bona nit